יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מטריד: 19 שוהים בלתי חוקיים נעצרו באתרי בנייה בראשון לציון

19 שוהים בלתי חוקיים נעצרו בפעולה ממוקדת של שוטרי מחוז מרכז באתרי בנייה בראשון לציון. המבצע נערך כהיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה.

08:15 ,28/08/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פעולה ממוקדת של שוטרי מחוז מרכז הצליחה לעצור 19 שוהים בלתי חוקיים באתרי בנייה בראשון לציון, במסגרת מבצע שנערך סמוך לפתיחת שנת הלימודים. השוטרים פעלו במספר אתרי בנייה בעיר, כאשר תושבים מציינים עלייה בהבטחת הביטחון במרחב העירוני.

לפנות בוקר נערכה פעילות ממוקדת של שוטרי מחוז מרכז במספר אתרי בנייה בעיר ראשון לציון, כחלק מהיערכות להגברת הביטחון טרם פתיחת שנת הלימודים. במסגרת המבצע, נבדקו עשרות פועלים, ובסיום המבצע נעצרו 19 שוהים בלתי חוקיים שנכנסו לארץ בניגוד לחוק.

השוטרים, בשיתוף פעולה עם מתנדבי כיתות הכוננות והשיטור העירוני, פשטו על מספר אתרי בנייה בעיר וביצעו בדיקות יסודיות בקרב הפועלים. העצורים חשודים כי שהו בארץ ללא אישורי שהייה, זאת בניגוד לחוקי ההגירה והכניסה לישראל. לאחר סיום חקירתם, תחליט המשטרה האם להעמידם לדין בבית המשפט בהתאם לצורכי החקירה.

הפעילות ממוקדת זו התבצעה כחלק ממהלך כלל-ארצי שנועד לצמצם את תופעת השוהים הבלתי חוקיים באתרי בנייה, במיוחד במרחבים קרובים למוסדות חינוך, כדי למנוע כל איום אפשרי על התושבים ועל מוסדות הלימוד. המשטרה ציינה כי היא נוקטת מדיניות של אפס סובלנות כלפי עבירות שהייה בלתי חוקית, ונערכת לביצוע פעולות נוספות לשיפור הביטחון בערים.

פקד תחנת ראשון לציון, ציין לאחר המבצע כי "הפעולה הזו היא חלק ממאמץ רחב יותר שלנו להבטיח את שלומם של תושבי העיר לקראת שנת הלימודים הקרובה. פעילות המשטרה באתרי בנייה בעיר לא תיפסק עד שנבטיח שכל העבודות מתבצעות על פי חוק, ללא מעורבות של שוהים בלתי חוקיים."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו