יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מחווה לביידן? צה"ל החרים רכבים של ישיבת חומש

התנכלות נוספת לישיבת חומש, כוחות צה"ל ומשטרה החרימו מספר רכבים של ישיבת חומש אשר חנו בכניסה ליישוב חומש

10:16 ,14/07/22
קרדיט: ישיבת חומש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות צה"ל החרימו אתמול אחה"צ, רכבים של ישיבת חומש, אשר חנו בצומת יהודה – צומת הכניסה ליישוב חומש. הרכבים חונים שם, בעקבות החסימה בכניסה ליישוב.

הרכבים הוחרמו מהחנייה הסמוכה למחסום הכניסה לחומש, המקום בו בוצע פיגוע ירי כנגד חיילי צה"ל רק לפני מספר ימים. הרכבים הוחרמו באמצעות גרר שהגיע למקום. אברך מהישיבה שמחה בפני הכוחות על החרמת הרכבים נעצר לחקירה.

מישיבת חומש נמסר "לצערנו הממשלה החליטה לאחר הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד להתנכל לישיבה וליישוב חומש. שוב אנו רואים התנכלות לשמה והחרמת רכבים של הישיבה במקום שרק לפני מספר ימים מחבלים ניסו שוב לרצוח ולפגע בו בחיילי צה"ל. הממשלה נכנעת בחומש לטרור, אנו מקווים שחומש היא לא ברשימת המחוות שהממשלה נותנת לביידן. כבר 15 שנה הישיבה פועלת בחומש, וכאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ בע"ה", הוסיפו בישיבה.

נזכיר בימ"ש חייב את צה"ל והמשטרה, להשיב לישיבת חומש, רכבים אשר הוחרמו לפני מספר שבועות במקום. בימ"ש קבע כי אין לצה"ל ולמשטרה סמכות להמשיך ולהחזיק ברכבים, וכי יש להשיבם.

בתוך כך, זרם הקבוצות והמבקרים בחומש ממשיך וגובר. בתקופה האחרונה, ביקרו ביישוב קבוצות מכל רחבי הארץ. לפני מספר ימים ביקרו ביישוב כ-150 מנהלי מוסדות מרשת נעם-צביה. הסיור נערך כחלק ממסע חינוכי של מנהלי מוסדות הרשת, בראשותו של מנהל הרשת ינקי פרידמן וראש הרשת הרב שמחה ויסמן. ראשי המוסדות נפגשו במקום עם ראש הישיבה הרב אלישמע כהן, תלמידי הישיבה וצוות הר"מים ולמדו להכיר את החשיבות האסטרטגית של המקום.

בישיבת חומש מציינים כי היה הביקור עורר רושם רב אצל המנהלים, וחלק מהם אף בדקו אפשרויות לסגור בעתיד שבת ביישוב יחד עם תלמידות האולפנה או תלמידי הישיבה שלהם. כמו כן, מנהלים ומנהלות רבים הגדירו את הביקור כשיאו של המסע המשותף, שהיה ניתן ללמוד ממנו לא מעט. הצלחה נוספת שנרשמה היא הגעתם של המנהלים בשיירה של כ-25 רכבים, למרות מחסומים חדשים שנפרסו בלילה הקודם, בנוסף למחסומים שהיו עד כה והקשו על ההגעה למקום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו