יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מחבל שלף סכין נגד לוחמי מג"ב סמוך למעלה אדומים ונורה

סמוך למעלה אדומים התרחש לפני זמן קצר ניסיון פיגוע דקירה, כאשר מחבל שלף סכין וניסה לתקוף לוחמי מג"ב שסיכלו זאת בירי מדויק. אין נפגעים באירוע.

13:53 ,05/02/24
דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חבל פלסטיני ניסה לבצע פיגוע דקירה נגד לוחמי משמר הגבול במעלה אדומים. האירוע כמעט והסתיים באסון, אך בזכות תגובה מהירה ומדויקת של הלוחמים – המחבל נוטרל לפני שהצליח לפגוע באף אדם.

על פי הדיווחים, המחבל התקרב לעמדת המג"ב סמוך למעלה אדומים כשהוא מסתיר סכין בבגדיו. ברגע שהתקרב ללוחמים הוא שלף את הסכין וניסה לדקור אותם. הכוח המיומן זיהה את הסכנה הממשמשת ובתגובה מהירה פתח בירי מדויק לעבר המחבל – מה שהוביל לנטרולו ומניעת הפיגוע.

מדוברות המשטרה נמסר: "דיווח ראשוני – מחבל נוטרל על ידי לוחמי מג״ב באל-עיזרייה. במהלך פעילות בטחון שוטף של לוחמי מג״ב בכפר ׳אל-עיזרייה׳ בדקו הכוחות חשוד. במהלך הבידוק שלף המחבל סכין וניסה לדקור את הלוחמים אשר הגיבו בירי מדויק וניטרלו אותו. אין נפגעים לכוחותינו".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו