יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מחבל ניסה לדרוס חיילים סמוך לחברון וחוסל במקום

מחבל ניסה לדרוס חיילים מחטיבת הנדסה קרבית בצומת 200, היציאה הדרומית מחברון. החיילים הצליחו להתחמק ולחסל את המחבל. חייל אחד נפצע קל בידו

12:35 ,30/08/23
הצלה ללא גבולות
קרדיט: הצלה ללא גבולות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בדקות האחרונות התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דריסה בצומת 200, היציאה הדרומית מחברון הסמוכה ליישוב בית חג"י שבגוש עציון. על פי הדיווחים, מחבל ניסה לדרוס כוח של חטיבת הנדסה קרבית, אך החיילים הצליחו להתחמק ממנו ולחסל אותו. חייל אחד נפצע באופן קל מאוד בידו ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

האירוע מתרחש 10 ימים בלבד לאחר הפיגוע הקשה בצומת תפוח, שם נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע קשה אריה גוטליב. בעקבות האירוע כיום, אנשי היישוב בית חג"י דורשים מהצבא לסגור באופן מיידי את היציאות מחברון על מנת למנוע פיגועים נוספים.

ניסיון הפיגוע ממחיש שוב כי הטרור הפלסטיני נמשך, ויש צורך בפעולות נוספות כדי לסכל אותו. תושבי האזור קוראים לצה"ל לנקוט באמצעים יצירתיים יותר על מנת להכשיל את פעילות המחבלים ולהגן על האוכלוסייה בדרכים. מנגד, הפיגוע הכושל מהווה עדות לערנות ולמקצועיות של כוחות הביטחון.

הצלה ללא גבולות

קרדיט: הצלה ללא גבולות

הצלה ללא גבולות

קרדיט: הצלה ללא גבולות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו