שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מחבלים יידו אבנים לעבר בן גביר שבתגובה שלף את נשקו האישי

במהלך הפרות סדר הלילה בשכונת שמעון הצדיק הכיע ח"כ בן גביר למקום ופורעים ערבים החלו לזרוק לעברו אבנים, בן גביר בתגובה שלף את נשקו האישי

09:00 ,14/10/22
קרדיט: צילום מסך. לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הלילה הגיע יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק, לאחר ששני יהודים נפצעו בראשם מזריקות אבנים של מחבלים ערבים בסמוך, ושוטרים שהיו במקום לא עצרו את המתפרעים.

במהלך שהותו במקום החלו עשרות מתפרעים ערבים ליידות אבנים לעבר ח"כ בן גביר, ובן גביר שלף את נשקו האישי. יצוין כי בן גביר לא עשה שימוש בנשק.

ח"כ בן גביר מסר כי: "הדרג המדיני כובל את הידיים של השוטרים שלנו. לא ייתכן שערבים זורקים אבנים ליד השוטרים והשוטרים לא מגיבים בירי. הגיע הזמן לעצור את ההפקרות".

חה"כ מוסי רז אמר בתגובה "המשטרה לא אמורה לרסן חבר כנסת ששולף אקדח על תושבים. אפנה לקצין הכנסת בדרישה שישלול מיידית את רשיון הנשק של בן גביר"

ח״כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש-תע"ל): "בן גביר אמר בבוקר בווינט שצריך לירות ירי חי, והערב הוא שולף אקדח בשייח ג'ראח. מקומו בכלא לא בכנסת!"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו