יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מועצת לב השרון מחבקת את משפחתו של אמיתי אבן שושן הי"ד

מועצה אזורית לב השרון ותושביה כואבים את כאבה של משפחת אבן שושן לאחר נפילתו בקרב של אמיתי בן ה-20 ברצועת עזה. ההלוויה תתקיים מחר בעזריאל.

22:59 ,06/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מועצה אזורית לב השרון והתושבים בה לובשים אבל ומרכינים ראש על נפילתו בקרב של אמיתי אבן שושן הי"ד, בן 20 מושב עזריאל, אשר נפל בעת לחימה ברצועת עזה במסגרת שירותו הצבאי כחייל בצה"ל והגנה על ביטחון מדינת ישראל.

אמיתי, בוגר תנועת הנוער "בני עקיבא" סניף עזריאל, חרף נפשו למען המשימה ונפל על משמרתו. מועצת לב השרון ותושביה כואבים את כאבה של משפחת אבן שושן ומלווים ומחבקים אותה בצערה הכבד והמכאיב.

טקס ההלוויה של אמיתי אבן שושן הי"ד יצא מחר (יום ראשון) בשעה 12:00 צהריים מבית משפחתו ברחוב התאנה 138 במושב עזריאל אל בית העלמין הצבאי המשותף תל מונד-לב השרון.

מועצת לב השרון קראה לתושביה להמשיך ולחיות בדרכו של אמיתי הי"ד, לשאוף להגשמה ולא לוותר על הערכים של אהבת הארץ והמולדת עליה היא הגן במסירות נפשו. "יהי זכרו של אמיתי אבן שושן הי"ד ברוך לנצח".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תמר מקדימה הגיב:

    כל כך כואב, יהיה זכרו ברוך

  2. עינת הגיב:

    עצב עמוק על אמיתי.

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו