יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מוכה וחבול על אופנוע: הרגעים הקשים של חטיפת ביבס לעזה • צפו

סרטון מזעזע שפורסם הערב חשף את רגעי החטיפה האכזרית של ירדן ביבס לעזה, כשהוא מוכה וחבול על אופנוע ומחבל לופת אותו בידיו בפני המונים צוהלים.

21:46 ,17/04/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תיעוד גרפי ומזעזע של החטיפה האכזרית של ירדן ביבס, אבי משפחת ביבס שנחטפה לרצועת עזה ביום שמחת תורה, נחשף הערב לראשונה בחדשות 12. הסרטון מציג את הרגעים הקשים והבוטים בהם ביבס, סובל מפצעי ראש וזרם דם יורד ממצחו, נלקח בכוח על ידי מחבלים פלסטינים אל תוך רצועת עזה.

בתיעוד הקשה לצפייה, ניתן לראות את ביבס יושב בעל כורחו על אופנוע כשמחסל אחד מהמחבלים יושב מאחוריו ולופת אותו בידיו באגרסיביות. מסביב להם, המון של עזתים זועמים צוהל וחוגג את החטיפה, כשחלקם אף מנציחים את הרגע המשפיל והאלים באמצעות "סלפי" לצד ביבס החבול והחטוף.

נשיא המדינה יצחק הרצוג, שפרסם את הסרטון המזעזע בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו, כתב בתגובה באנגלית: "העולם אסור לו לשתוק מול פשעים כאלה. צריך להחזיר את משפחת ביבס הביתה עכשיו". דבריו מתייחסים לחטיפה המכוונת של משפחה שלמה על ידי ארגון הטרור חמאס – פשע מלחמה חמור ביותר.

מלבד ירדן ביבס עצמו, שחטיפתו האכזרית תועדה בסרטון, נחטפו באותו בוקר איום גם אשתו שירי וילדיהם הקטנים אריאל וכפיר. תיעוד קודם של חטיפת האם והילדים התפרסם באותו יום והפך לאחד מסמלי הזוועה של המתקפה הרצחנית של ארגון הטרור. מצבם של כל בני המשפחה ומקום שהייתם נותרים לא ברורים כרגע.

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו