יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מהומה בבני ברק: קצינים בצה"ל הותקפו מחוץ לביתו של הרב לייבל

מהומה לילית בבני ברק: קציני צה"ל הותקפו בקריאות גנאי במהלך פגישה עם הרב דוד לייבל, אשר פועל להקמת חטיבה חרדית בצה"ל.

12:03 ,16/07/24
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המהומה הלילית מחוץ לביתו של הרב דוד לייבל בבני ברק חשפה את המתח וההתנגדות הגדולה בציבור החרדי כלפי יוזמת גיוס החרדים לצה"ל. הרב לייבל, שעובד במרץ להקמת חטיבה חרדית בצה"ל שתקלוט בחורי ישיבות ואברכי כוללים, מצא את עצמו בעין הסערה.

במהלך פגישה שנערכה אתמול בלילה בביתו של הרב לייבל עם קצינים בכירים בצה"ל, התקבל מידע אצל קיצוניים בציבור החרדי, שהוביל להתאספות עשרות מפגינים במקום. המפגינים תקפו את הקצינים בקריאות גנאי קשות, כגון "רוצח" ו"נאצי", ואף חסמו את רכבם למשך מספר דקות. המשטרה נאלצה להתערב כדי לשחרר את הרכב מהמקום.

הקצינים שנפגעו הם אלוף דוד זיני, מפקד פיקוד ההכשרות בצה"ל, ותא"ל שי טייב, ראש חטיבת תומכ"א בצבא. הם הגיעו לביקור בבית הרב לייבל לדון בנושא הגיוס על רקע כוונת הצבא להתחיל ולשלוח צווי גיוס לתלמידי ישיבות.

השר משה ארבל מש"ס מיהר לגנות את התקיפה: "קומץ הקיצוניים שקראו אמש בבני ברק לאלוף דוד זיני ולתא"ל שי טייב קריאות 'רוצח' אחרי פגישה עם רב חשוב בעיר, לא מייצגים אפילו את עצמם. הם ראויים לכל גינוי. ואין חלקנו עמהם."

גם עיריית בני ברק מסרה הצהרה בעקבות התקיפה: "העירייה מוקיעה ומגנה בכל פה את ההפגנה הקיצונית נגד קציני צה"ל שאירעה אמש על ידי קיצוניים בתחומי העיר. אנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט את כל הצעדים על מנת למנוע היתכנות של מקרים מעין אלה."

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב גם הוא: "מגנה בכל תוקף את תקיפת קציני צה״ל אמש בבני ברק ע״י קיצוניים שלא מייצגים כהוא זה את החברה החרדית. קציני צה״ל הם קודש הקודשים של החברה הישראלית שמוסרים את נפשם בימים אלה ממש למען ביטחונם של כל אזרחי ישראל. המשטרה תפעל בכל הכוח לאתר את אותם הפורעים ולמצות איתם את הדין במלוא החומרה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו