יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מאבטחים תקפו את בן גביר ששלף את אקדחו

בן גביר אוים אמש על ידי שני ערבים ונמלטו לפני שהמשטרה הגיעה. השניים אותרו ונעצרו. בן גביר: "הרגשתי סכנת חיים, זה היה עלול להיגמר ברצח

13:40 ,22/12/21
קרדיט: צילום מסך. בין גביר בחניון אמש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שני "מאבטחים" ערבים איימו לתקוף את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בכניסתו לאירוע של ישיבת כיסא רחמים בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בגני התערוכה בתל אביב.

לאחר המקרה שתועד, נמלטו השניים מהמקום, אך המשטרה איתרה אותם במקום סמוך ועצרה אותם לחקירה. ח"כ בן גביר מסר אחרי המקרה עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב.

כמו כן, לאחר המקרה התקבלו תלונות רבות נגד חברת "האבטחה" בה מועסקים השניים, גם נגד נער אוטיסט ונגד משתתפים רבים באירוע מצד אותם "מאבטחים".

יצוין כי בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכמו כן נסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה.

ח"כ בן גביר מסר: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים "נהרוג אותך" "נזיין אותך" "נרביץ לך" בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו