יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לראשונה: משלחת שגרירי האו"ם בביקור הסברה באיחוד האמירויות

המשלחת תשהה יומיים באיחוד האמירויות, במהלכם ייפגשו השגרירים עם בכירי האמירויות, ולאחר מכן תמשיך משלחת השגרירים לחמישה ימים בישראל

09:26 ,07/12/22
קרדיט: משרד החוץ/תמונה קבוצתית של משלחת השגרירים לאחר הנחיתה באבו דאבי אמש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש נחתה באיחוד האמירויות משלחת של 13 שגרירות ושגרירי מדינות לאו"ם שהוזמנו על ידי שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, ושגרירת איחוד האמירויות לאו"ם, לאנה נוסייבה, יחד עם הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) לסיור הסברה לימודי. לאחר יומיים באיחוד האמירויות, במהלכם ייפגשו השגרירים עם בכירי האמירויות, תמשיך משלחת השגרירים לחמישה ימים בישראל.

במהלך ביקורם באיחוד האמירויות ייפגשו השגרירים עם שר החוץ האמירתי, שייח' עבדאללה בן זאיד, ועם דמויות בכירות נוספות, וכן יבקרו באתרים מרכזיים במדינה.

בביקורם בישראל ייפגשו השגרירים עם הנשיא, עם ראש הממשלה המיועד ועם גורמי צבא וביטחון. השגרירים יבקרו בין היתר בכותל המערבי ובמנהרות הכותל, בכנסיית הקבר, במוזיאון יד ושם ובאתרי מורשת נוספים. כמו כן, יבקרו השגרירים בפיקוד הצפון, יקבלו סקירות ביטחוניות מבכירים בצה"ל, יסיירו במנהרות הטרור של חיזבאללה ועוד.

רשימת המדינות ששגריריהן משתתפים במשלחת: ארה״ב, בליז, קוסטה ריקה, גיאורגיה, האיטי, איטליה, מלטה, מולדובה, רומניה, סרביה, סיירה לאון, סלובניה ותאילנד.

מדברי השגריר ארדן: "משלחת השגרירים היא מאמץ הסברתי מרכזי שאני מוביל באו״ם כחלק ממלחמת ההסברה שלנו. הפעם המשלחת היא יוצאת דופן כיוון שנוכל להציג לשגרירים את עומק השותפות שנוצרה באזורנו עם מדינות מוסלמיות שחפצות בשלום איתנו ולהדגיש שהפלשתינים היו ונותרו סרבני שלום המעודדים הסתה וטרור. זוהי דרך נוספת להראות את החברה הישראלית המגוונת ולהציג את הקשר בן אלפי השנים שלנו,לארץ, לירושלים ולמקומות הקדושים ולנסות להביא לשיפור דפוס ההצבעה של המדינות באו"ם. בזמן שבאו"ם הפלשתינים מקדמים צעדים חד צדדיים הרסניים, השגרירים יראו מקרוב איך נראה שלום אמיתי.״

אריק ס. גולדשטיין, מנכ״ל UJA – “בניית גשרים של סובלנות וכבוד בין קהילות מגוונות היא נדבך מרכזי בעבודתה של UJA, ומשלחות כמו אלה מספקות הזדמנות נפלאה ליצירת קשרים קריטיים ולפתח הבנה טובה יותר של המורכבות והניואנסים של ישראל, איחוד האמירויות והסכמי אברהם ההיסטוריים״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו