יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לקיים בנו: נמשכות התפילות לרפואת הגר"י דרעי השרוי במצב קריטי

לאחר החמרה משמעותית ביממה האחרונה - מצבו של הגאון רבי יהודה דרעי, המועמד לרב הראשי - קריטי | בני המשפחה מתחננים להתפלל ולקרוע שערי שמים

19:49 ,02/07/24
לא ידוע
קרדיט: לא ידוע / הגר"י דרעי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ואפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל יתייאש מן הרחמים: תפילות בעולם היהודי לרפואתו השלימה של הגאון הגדול רבי יהודה דרעי שליט"א לרפו"ש, המועמד לרה"ר ואחיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, אשר מוטל על ערש דווי בבית הרפואה, כשמצבו קריטי.

הרב, שאושפז בשבוע שעבר, עדיין מורדם ומונשם, במהלך השבת האחרונה חלה התייצבות מסוימת במצבו וביומיים האחרונים חלה החמרה משמעותית במצבו, כאשר בעקבות מצבו הרפואי, הוחלט להוסיף לשמו את השם "רפאל".

הגר"נ דרעי ששב מביקור אצל אחיו הבכור בבית החולים, עדכן על מצבו: "אני חוזר עכשיו מבית החולים, הייתה התייעצות עם הרופאים הבכירים, המצב החמיר מאוד, ישנה התדרדרות חמורה במצב הבריאותי שלו, התפתחו זיהומים נוספים, הוא במצב קריטי ממש!".

"אנא", פנה הרב ניסים דרעי: "קרעו שמיים והרבו בתפילה להחלמתו, תנו צדקות! קבלו קבלות! ותאמרו שהכל לרפואת הרב רפאל יהודה בן אסתר דרעי, לרפואה שלמה בתוך שאר חולה עמו ישראל".

הרב ניסים הוסיף: "אנא, המשפחה ממש מתחננת להרבות בתפילה, בתשובה ובצדקה. 'אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים', ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה'".

הרבנים הראשיים לישראל יצאו בקריאה לציבור: "אנו קוראים לכלל הציבור להעתיר בתפילות לרפואתו של רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א יהודה רפאל בן אסתר לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמ"י 'והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים'".

הרה"ג רבי אברהם דרעי בנו הגדול של הגר"י דרעי, יחד עם חברי הכנסת ינון אזולאי, יוסי טייב ואברהם בצלאל, עלו ביום ראשון לבית העלמין 'סנהדריה', לשפוך שיח ותפילה על ציונם של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ומרן חכם שלום כהן זצוק"ל, לרפואתו השלימה במהרה.

הרב אברהם דרעי בנו של הרב שליט"א: "חיברו את אבא לאקמו, צריכים רק תפילות, אבא סובל מאי ספיקת לב, בעקבות זיהום שהתפתח משושנה ברגל, חיברו את אבא לאקמו, הוא בן 67, יש סיכויי החלמה. אין ספק שאבא יבריא ובעוד חודש יבוא לנאום בכולל, אם נאמין בכוח התפילה".

הציבור נקרא להעתיר בתפילוה ובתחנונים ולקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה של הגאון הגדול רבי רפאל יהודה בן אסתר שליט"א לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

4 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיים הגיב:

    מה שלום הרב היום, כל יום קריטי פה

    1. כנרת הגיב:

      הבנתי היום יותר טוב

  2. רוני פרידמן הגיב:

    מרגש לראות את כל עם ישראל מתאחד לתפילות ולבקשות לרפואת הרב דרעי. אין ספק שכוח התפילה והאחדות יכולים לחולל ניסים. בעזרת ה' נראה רפואה שלמה בקרוב!

  3. יאיר הגיב:

    תודה על העדכון החשוב, לא ראיתי שמדברים על זה באתרים האחרים מוזר שזה לא על סדר היום גם ר מאוד גדול רה של באר שבע וגם מתמודד משמעותי על רב ראשי

כתבות נוספות של ראש הישיבה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו