יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

דיווחים ערביים: לאחר חיסול עארורי בבירות נסראללה ברח לטהראן

ע"פ דיווחים ערבים, חסן נסראללה ברח מלבנון לאיראן מיד אחרי חיסול צלאח עארורי בביירות. על פי הדיווח, נאומו האחרון של נסראללה שודר מאיראן

10:04 ,04/01/24
רשתות ערביות
קרדיט: רשתות ערביות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ע"פ דיווחים שהתקבלו ממקורות ערביים בעיראק עולה כי חסן נסראללה, מנהיג ארגון חיזבאללה, ברח בחשאי מלבנון לאיראן מיד לאחר התקיפה הקטלנית בשכונת אל-דאחיה בביירות בתחילת השבוע. בתקיפה זו נהרג צלאח עארורי, בכיר בארגון חמאס.

על פי אותם מקורות ערביים, נסראללה הגיע תחילה לעיר נג'ף שבעיראק ברכב ממוגן ומשם המשיך בנסיעה מוגנת לעבר טהראן בירת איראן. בנוסף, נטען כי נאומו המתלהם של נסראללה כלפי ישראל ששודר אתמול, התקיים למעשה מאיראן ולא מלבנון.

פרשנים מדיניים מעריכים כי דיווח זה עשוי להיות ניסיון לערער את מעמדו של נסראללה בלבנון, בטענה כי הוא מתחבא באיראן ולא נמצא עם אנשיו שספגו מכה קשה. זאת, על רקע הביקורת הגוברת בלבנון כלפי הארגון ומנהיגו, וקריאות לפרק את חיזבאללה מנשקו.

מנגד, אחרים טוענים כי אין לשלול את האפשרות שאכן העדיף נסראללה לעבור לאיראן שם יהיה מוגן יותר בעקבות החיסול המתוקשר. עם זאת, הם מציינים כי זה מנוגד לאופי הלוחמני של נסראללה, שהיה צפוי לנקוט בתגובה מיידית ואלימה יותר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו