שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לפיד: לא נאפשר את קיומן של מליציות צבאיות עברייניות בישראל

ראש הממשלה לפיד התייחס היום בישיבת הממשלה לתקיפת החיילים בשבוע שעבר ואמר "מי שמרים יד על חייל או מפקד בצה"ל, ייענש במלוא חומרת הדין"

11:53 ,23/10/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

להלן עיקרי דבריו של ראש הממשלה יאיר לפיד בפתח ישיבת הממשלה:

• "המרכיב הקריטי בעוצמה הישראלית הוא איכות הלוחמים והמפקדים של צה"ל. האלוף הלוי מצטרף היום לשרשרת ארוכה ומובחרת של מפקדים חושבים ונועזים, שידעו להצעיד קדימה את צה"ל"

• "האתגר המרכזי לא השתנה: אוייבינו לא רוצים בקיומה של מדינת ישראל, ועלינו להיות תמיד ובכל רגע נתון חזקים יותר, מתוחכמים יותר, ונחושים יותר מהם"

• "האתגרים בהם עומד צה"ל כל יום הם שונים ומורכבים. החל ממבצע "שובר גלים", שמעסיק את הכוח הלוחם של צה"ל בריסוק הטרור בג'נין ושכם, ועד המאבק המתמשך בתוכנית הגרעין האיראנית ובהפצת הטרור האיראני בכל רחבי המזרח התיכון"

• "אנחנו נוחלים הצלחות בכל המאבקים האלה, אבל המאבק לעולם לא תם. אסור לנו להרפות את הדריכות"

• "אנחנו צריכים גם להיות שונים מהם. לשמור על צבא מוסרי. לשמור על ערכים דמוקרטיים. לוודא שמי שמרים יד על חייל או מפקד בצה"ל, ייענש במלוא חומרת הדין. זוהי פגיעה בערכים הכי בסיסיים שלנו, וביכולת שלהם להגן על המדינה. יש לנו צבא אחד, צבא העם. לא נאפשר את קיומן של מליציות צבאיות עברייניות במדינת ישראל"

לגבי סיום תפקידו של הרמטכ"ל אמר לפיד : "עוד יהיה זמן לפרידה מהרמטכ"ל היוצא רב אלוף אביב כוכבי, אבל הוא יחתום בינואר פרק מפואר בספר החיים הזה. אי אפשר בלי לציין את תרומתו האדירה לבטחון ישראל, לאיכותו של צה"ל, ולעוצמתה של המדינה" סיים לפיד

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו