יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לפיד בדרך לצרפת: "חשוב שתשמע דעתנו נגד הסכם הגרעין" • צפו

ראש הממשלה יאיר לפיד לפני המראתו לביקור מדיני בפריז מסר תדרוך לעיתונאים וסיפר שמטרת פגישתו למנוע את התקדמות הסכם הגרעין עם איראן

11:21 ,05/07/22
קרדיט: עמוס בן גרשום /לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה יאיר לפיד לפני המראתו לביקור מדיני בפריז מסר תדרוך לעיתונאים וסיפר שמטרת פגישתו למנוע את התקדמות הסכם הגרעין עם איראן.

"אני יוצא לנסיעה ראשונה כראש ממשלה לבירת צרפת, פריז" אמר לפיד "צרפת היא שותפה אסטרטגית גדולה של ישראל, בכל מיני תחומים. אבל חלק גדול מהנסיעה היום הוא העובדה שצרפת היא אחת ממדינות E3 שעוסקות בהסכם הגרעין עם איראן. חשוב שתישמע דעתנו בעת הזאת נגד ההסכם המסוכן הזה, נגד ההתארגנות וההתגרענות של איראן בנושא. אקיים על כך שיחה עם ידידי הנשיא מקרון. חשוב שהקהילה הבינלאומית תדע שבנושא הגרעין האיראני, החברה הישראלית עומדת ביחד, כגוף אחד, עם עמדה אחת – מציגה מול הקהילה הבינלאומית עמדה מאוחדת.

כמו כן, אנחנו נדון כמובן במה שהתרחש בתקופה האחרונה מול חופי לבנון. היו התקפות חוזרות ונשנות על אסדות גז ישראליות. ישראל לא תסכים לסוג כזה של התקפות על הריבונות שלה, וכל מי שעושה את זה צריך לדעת שהוא לוקח סיכון מיותר לשלומו.

ממשלת לבנון צריכה לרסן את חיזבאללה אל מול ההתקפות האלה, או שאנחנו ניאלץ לעשות זאת" סיים ראש הממשלה.

צפו בדבריו:


קרדיט: איתי בית-און /לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו