יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

למרות מטען החבלה: אלפים נכנסו לקבר יוסף

על אף המטען בו נפצעו 4 חיילי צה"ל הכניסה לקבר יוסף התקיימה כסדרה. בין הנכנסים: חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן תרס, אדמו"רים וראש מועצת שומרון

09:56 ,31/08/23
מועצה אזורית השומרון
קרדיט: מועצה אזורית השומרון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אלפי בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף שבשומרון זאת לרגל חודש הרחמים והסליחות ולקראת הימים הנוראים.

הכניסה נמשכת ומתקיימת כסדרה על אף הנסיונות של מחבלים למנוע את הכניסה, ומטען שהתפוצץ בו נפצעו 4 חיילי צה"ל.

בין הנכנסים הלילה היו: ראש מועצת שומרון יוסי דגן, חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן תרס אורחו של דגן, ח"כ צבי סוכות,  הזמר אליאב זוהר, אב בית דין האדמו"ר מאקאווא האדמו"ר רבי משה אבוחצירא והמקובל רבי שמעון בוסו והרב שלום ליפסקר ממיאמי.

הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון בליווי חיילי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון, התייחס לפיגוע רגע לפני הכניסה לקבר: "לעולם לא נפסיק לדרוש מממשלת ישראל לתקן את האיוולת הזו ולהחזיר את השליטה המלאה במקום הקדוש הזה, המטען שהיה היום כלפי חיילי צה"ל היקרים והנסיונות לפגוע שוב ושוב במתפללים שלווים שבאים לכאן להתפלל במקום הקדוש הזה, והקריאות הברבריות לפגוע שוב ושוב בקבר יוסף מוכיחות את המובן מאליו. רק אנחנו מסוגלים לשמור על המקום הקדוש הזה. רק צה"ל רק מדינת ישראל יכולה לשמור על קבר יוסף.  כולנו כל עם ישראל שולחים חיבוק איתן ומתפללים לשלומם של חיילי צהל היקרים והאהובים" עוד הוסיף דגן: "אף פעם אסור לפחד מהטרור. צריך להחזיר את השליטה המלאה בקבר יוסף".

דגן הודה למח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, קצין הגמר פיקוד מרכז סגן אלוף אליצור טרבלסי, לחיילי צה"ל ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון שסייעו בכניסה.

חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן תרס הביע זעזוע מהנסיונות לרצוח יהודים המבקשים להתפלל: "הדברים שראיתי היום לא ייאמנו. זה לא ייאמן לאדם שמעולם לא הגיע לישראל ובוודאי מעולם לא חווה אירוע טרור אליו נחשפנו היום,  לא ייאמן, שהאנשים הללו שרוצים לבוא בשקט ולהתפלל, צריכים להשתמש באוטובוסים ממוגני ירי, להיות מלווים עי הצבא,  לבוא להתפלל בפחד מפני מתקפת טרור. זה לא מקובל, כל העולם צריך לראות מה למעשה קורה כאן".

ח"כ צבי סוכות: "את הטרור חייבים לנצח, הכניסה הזו הייתה חייבת להתקיים במיוחד לאחר האירוע הזה. אני רוצה להודות למועצה אזורית שומרון ומנהלת קבר יוסף שמקיימות את הכניסות האלו".

הרב שלום ליפסקר ממיאמי: "הקב"ה יברך את המקום הזה שיהיה חלק מארץ ישראל וכל יהודי יכול לבוא בכל יום ולהתפלל על הקבר של יוסף הצדיק".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו