יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לינץ' בעכו: ערבים תקפו שתי צעירים יהודים במוטות ברזל

הנערים היהודים הותקפו במוטות ברזל, קורות עץ ועוד. צוותי הרפואה שהגיעו למקום העניקו להם טיפול ראשוני והם פונו לביה"ח בנהריה עם פציעות דקירה.

09:42 ,12/05/22
קרדיט: istok/אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שני צעירים יהודים הותקפו הלילה בנמל העיר העתיקה בעכו ע"י כעשרה צעירים ערבים.

הנערים היהודים הותקפו במוטות ברזל, קורות עץ ועוד. צוותי הרפואה שהגיעו למקום העניקו להם טיפול ראשוני והם פונו לביה"ח בנהריה עם פציעות דקירה וחבלות ראש. לאחר מכן הועברו לבדיקת סיטי בראש. כך פרסם לראשונה העיתונאי יאיר קראוס בעמוד הטוויטר שלו.

המשטרה גבתה מהם עדות ראשונית ועצרה בהמשך הלילה שני קטינים כבני 16. עפ”י הפרטים שידועים כעת, הנערים הגיעו לנמל לדוג עם אופניים עליהם היו דגלי ישראל.

מדוברות המשטרה נמסר: “המשטרה פתחה בחקירה אמש, עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר 2 אחים תושבי עכו שהותקפו בידי תושבי העיר.

מחקירה ראשונית עולה כי בין האחים שהותקפו (19,21) לבין הצעירים החל דין ודברים כאשר בהמשך בעת שהשניים שהו בעיר העתיקה הותקפו על ידי הצעירים במקלות ובסכין. כתוצאה מהתקיפה הקורבנות נפצעו באורח קל ופנו לקבלת טיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה. שוטרי תחנת עכו עצרו הלילה 2 קטינים כבני 16 תושבי עכו בחשד למעורבות בארוע. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו. הרקע והנסיבות בבדיקה. צפויים מעצרים נוספים”.

יו”ר מפלגת ‘נעם’, ח”כ אבי מעוז הגיב לאירוע הקשה ואמר: “את בנט ולפיד מעניין דבר אחד: לשמור על הכיסא שלהם. לא איכפת להם שהטרור הערבי מרים את הראש בכל מקום ברחבי הארץ. לא איכפת להם ששני יהודים עברו לינץ’ בידי עשרות ערבים שונאי ישראל בעכו. לא איכפת להם, לבנט ולפיד שיש יהודים המפחדים להסתובב עם דגלי ישראל תלויים על רכבם. לא איכפת להם שתושבי לוד מפחדים לקראת צעדה ערבית מתוכננת בה יציינו שנה להתפרעויות שלהם ולטרור שביצעו כלפי יהודים. איכפת להם רק מהכיסא שלהם.

עם ישראל מייחל לרגע שההשפלה הלאומית הזאת תסתיים. רק ממשלה יהודית ולאומית תצליח להילחם בטרור ולייצר תחושת ביטחון במדינה”.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מוישי הגיב:

    כולכך נכון מה שכתבתה שערוריה מה שקורה במדינה שלנו

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו