יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ליברמן אישר פיצוי מלא לאזרחים שלא יכלו לעבוד בימי המבצע

״תושבים שנעדרו מהעבודתם בימים האחרונים, יקבלו פיצוי מהיום הראשון" אמר ליברמן

16:17 ,08/08/22
קרדיט: דוברות שר האוצר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר, אביגדור ליברמן, קיים לפני זמן קצר פגישה עם ראשי רשויות שדרות, אשקלון ועוטף עזה בעיר שדרות והודיע על פיצוי מלא לתושבים שלא יכלו לצאת לעבודה בימי המבצע ״תושבים שנעדרו מהעבודתם בימים האחרונים, יקבלו פיצוי מהיום הראשון" אמר ליברמן והמשיך "ולא רק אלו שנמצאים במרחק של 7 קילומטר אלא החלטנו שזה יהיה במרחק של 40 קילומטר. כל אלה שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא״ אמר.

שר האוצר ליברמן התייחס גם לתקצוב מיגון באשקלון ואמר "כרגע המהלך שהובלנו להעביר תקצוב של מאות מיליוני שקלים לטובת מיגון אשקלון, עומד בוועדת הכספים, אני מקווה שראשי הליכוד יתנו הסכמה להעביר את ההחלטה הזאת וברגע שהם יסכימו לא תהיה שום מגבלה משפטית, ומכיוון שהנושא נמצא בקונצנזוס נוכח לקדם אותו באופן מהיר ביותר."

מוקדם יותר שר הביטחון בני גנץ סיים הערכת מצב לסיכום ראשוני של מבצע "עלות השחר" בהשתתפות סגן שר הביטחון, הרמטכ"ל, סגן ראש השב"כ, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ, מתאם הפעולות בשטחים וראש האגף הביטחוני-מדיני.

שר הביטחון ביקש להביע הערכה רבה לכלל הכוחות בהובלת הרמטכ"ל וראש השב"כ. שר הביטחון הנחה להמשיך במוכנות המבצעית בכלל הגזרות, ולפעול למינוף הישגי המבצע להשגת יציבות ושקט.
עוד הנחה שר הביטחון להקים צוות פעולה שיאיץ את חיזוק ההגנה על תושבי העוטף באזורים סמוכי הגדר תוך מתן פתרונות אופרטיביים.
כל זאת לצד המשך המאמץ לחיזוק ההגנה על תושבי גבול הצפון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו