יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ליאור חורב בנוגע לפרשת סנדק: "טיוח שנועד להגן על המערכת"

יועץ התקשורת ליאור חורב יוצא בחריפות נגד כוונת היועמ"ש להורות על סגירת התיק נגד השוטרים בפרשת סנדק: "חקירה שזוהמה מהיסוד, תאום עדויות"

20:49 ,25/01/22
קרדיט: באדיבות המשטרה. אהוביה סנדק ז"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תמיכה מפתיעה במאבקשה של משפחת סנדק. לאור הפרסומים כי בכוונת היועמ"ש מנדלבליט להורות על סגירת התיק כנגד השוטרים אשר חשודים בהרג הנער אהוביה סנדק ז"ל לפני כשנה וכן כי בכוונתו להורות על הגשת כתבי אישום כנגד הנערים אשר ניצלו בתאונה, נעמד היום (ג') יועץ התקשורת ליאור חורב לצד מאבקה של המפשחה. חורב תקף בדף הטוויטר שלו את הכוונה לסגור את התיק כנגד השוטרים ואומר כי סגירת התיק תיהיה מסמר נוסף בארון הקבורה של אמון הציבור במשטרה.

בציוץ בטוויטר כתב חורב "‏אם היועמ"ש אכן יסגור את תיק החקירה בעניין שוטרי ימ"ר ש"י, שהביאו למותו הנמהר והמיותר של אהוביה סנדק ז"ל, יהיה זה מסמר משמעותי בארון הקבורה של אמון הציבור במשטרה. חקירה שזוהמה מהיסוד, תאום עדויות, זילות בחיי אדם, זלזול במשפחה ומעל לכל טיוח שנועד להגן על המערכת מפני האמת. עצוב", כותב חורב.

מדובר בהתבטאות שניה של חורב בנושא בתקופה האחרונה. לפני מספר שבועות, בעת שערכה המשפחה קמפיין סביב מיזם לזכרו של בנם, פרסם חורב בפייסבוק שלו כך: "אין לנו יכולת לקיים מדינה ללא האמון שיש לאזרחיה כלפי רשויות אכיפת החוק. מותו של אהוביה ז״ל חשף את תרבות השקר והפרת האמונים שהפכה, בצער רב, לתרבות ארגונית בקרב חלק מאוכפי החוק. בידוי ראיות, תרבות של שקר וזילות בחיים אדם באשר הם – כל אלה חותרים תחת אושיות קיומנו כאן.

אברהם ואיילת סנדק נלחמים על חובת גילוי האמת. הם נלחמים כדי שזעקת אהוביה לא תהא לשווא. את חייו של אהוביה איש לא יוכל להשיב, אבל אם במאבק הזה תנצל נפש אדם אחת – הרי תהיה זו ברכה ומסירות נפש – ויהיה בכך משום הגשמת לקחי אהוביה", הוסיף חורב.

נזכיר כי השבוע פורסם בשם מקורבים ליועמ"ש מנדלבליט כי תיק החקירה כנגד השוטרים אשר השתתפו במרדף שבו נהרג אהוביה סנדק ז"ל צפוי להיסגר, וכי ככל הנראה יוגש כתב אישום כנגד הנערים אשר נסעו עם אהוביה ברכב וניצלו בתאונה. נציין כי החלטת היועמ"ש מנדלבליט מגיעה לקראת סיום כהונתו אשר צפוייה בסוף החודש.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו