יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לוחם צה"ל נפצע קשה מפגיעת כטב"ם והובהל לניתוח בביה"ח

בהמשך להתרעות על ירי רקטות וטילים במרחב רמות נפתלי, מיירט שוגר לעבר מטרה שהתבררה כמטרת שווא. לוחם צה"ל נפצע קשה מפגיעת כטב"ם

16:13 ,23/06/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 14:17 על ירי רקטות וטילים במרחב רמות נפתלי, צה"ל הודיע כי מיירט שוגר לעבר מטרה אווירית חשודה, אך לאחר מכן התברר כי מדובר במטרת שווא. התרעות אלו הובילו לחשש לנפילת שברי יירוט, אשר עוררו בהלה באזור.

מוקדם יותר היום, לוחם צה"ל נפצע באורח קשה כתוצאה מפגיעת כטב"ם (כלי טיס בלתי מאויש). הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחתו עודכנה במצבו. המרכז הרפואי זיו פרסם כי הלוחם הגיע לחדר המיון סמוך לשעה 13:00 עם פציעות קשות מרסיסים בכתפו. החייל היה בהכרה ובמצב יציב כאשר הוכנס לניתוח מורכב.

דוברות המרכז הרפואי זיו:
סמוך לשעה 13:00, הובא למלר"ד בזיו חייל שנפצע קשה מרסיסים בכתפו כתוצאה מהמטח סמוך לאיילת השחר. החייל היה בהכרה ובמצב יציב. לאחר סדרת בדיקות, הוחלט על ניתוח כלי דם וניתוח אורתופדי. הניתוחים בוצעו על ידי ד"ר ויקטור עסאף, מנהל יחידת כלי דם, ופרופ' אלכס לרנר, מנהל מחלקת אורתופדיה. משפחת החייל מעודכנת באופן שוטף על מצבו.

בהצהרה נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו על ירי רקטות וטילים במרחב רמות נפתלי, מיירט שוגר לעבר מטרה אווירית חשודה שהתבררה כמטרת שווא. התרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו במרחב מחשש לנפילת שברי יירוט. מוקדם יותר היום נפצע לוחם צה"ל באורח קשה כתוצאה מפגיעת כטב"ם, הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו