יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כ 100 הרוגים ברצועה | הבית הלבן "זה אירוע רציני"

חמאס טוען כי צה"ל ירה על אזרחים בעזה וגרם לכמאה הרוגים. ישראל מכחישה זאת ואומרת שמדובר בטענות שקריות. צה"ל בודק את האירוע

17:33 ,29/02/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרשות הפלסטינית בעזה טוענת כי צה"ל ירה על אזרחים בצפון רצועת עזה וגרם למותם של כמאה איש ולפציעת מאות. על פי גורמים פלסטינים, האש נורתה לעבר אזרחים שהמתינו לסיוע הומניטרי במחסום בצפון הרצועה.

ישראל מכחישה טענות אלה ואומרת כי מדובר בדיווחי שקר שמטרתם להכפיש את צה"ל. דובר צה"ל מסר כי כוחותינו לא ירו לעבר אזרחים חפים מפשע.

מהבית הלבן נמסר: "התקיפה על משאיות הסיוע בעזה זה אירוע רציני, דוברת המועצה לביטחון לאומי אומרת שבארה"ב בודקים הדיווחים לפיהם עזתים נהרגו בזמן שהמתינו לסיוע הומניטרי"

דובר צה"ל מסר: "במהלך הכנסת משאיות סיוע הומניטרי לפנות בוקר לצפון רצועת עזה, התפתחה התקהלות אלימה של תושבים עזתים סביב המשאיות, שבזזו את הציוד שהגיע. במהלך ההתקהלות נפגעו עשרות עזתים כתוצאה מדוחק ודריסה. חלק מההמון התקרב לכוח צה״ל שתפקידו היה לאפשר את העברת המשאיות כחלק ממבצע הומניטרי להעברת הסיוע. ההמון התקרב באופן שסיכן את כוחותינו, שהגיבו בירי. האירוע בתחקיר".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "יש להעניק גיבוי מוחלט ללוחמינו הגיבורים הפועלים בעזה, שפעלו מצוין מול המון עזתי שניסה לפגוע בהם. היום הוכח שהעברת הסיוע ההומניטרי לעזה היא לא רק טירוף בשעה שחטופינו מוחזקים ברצועה בתת תנאים, אלא גם מסכנת את חיילי צה"ל. זו עוד סיבה מובהקת לכך שחייבים להפסיק להעביר את הסיוע הזה, שהוא למעשה סיוע לפגיעה בחיילי צה"ל וחמצן לחמאס".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו