יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כתב אישום צפוי נגד מחבל בן 13 שביצע פיגוע דקירה בנווה יעקב

בתום חקירה מקיפה, צפויים להיות מוגשים כתבי אישום נגד מחבל בן 13.5 שביצע פיגוע דקירה לפני כשבועיים בנווה יעקב בירושלים, ונגד חברו שידע על כך

12:51 ,17/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתום חקירה מקיפה ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים, היום צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד המחבל הצעיר שביצע את פיגוע הדקירה בשכונת נווה יעקב שבירושלים לפני כשבועיים. המחבל, נער בן 13.5 תושב הכפר עקב שבצפון ירושלים, נעצר על-ידי שוטרי יחידת האופנועים במשטרה (יס"מ) בסיוע כוחות משטרה נוספים, לאחר שדקר אדם בשנות ה-60 לחייו באזור תחנת אוטובוס ברחוב ופצע אותו באורח קל-בינוני.

לפי חוקרי המשטרה, מיד עם קבלת הדיווח על הפיגוע סרקו כוחות רבים של משטרת מחוז ירושלים את האזור במטרה לאתר ולעצור את המחבל שנמלט מזירת הפיגוע. בסופו של דבר, צוות משטרתי מיחידת יס"מ איתר והבחין במחבל בעקבות הכוונה של מרכז השליטה וסיוע תצפיתני, בציר המוביל למעבר קלנדיה. השוטרים ביצעו מייד את מעצרו יחד עם בלשים, ואימתו את זהותו של המחבל.

במהלך החקירה הראשונית ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עלה כי המניע של המחבל הצעיר היה ככל הנראה הסתה לטרור אליה נחשף לאחרונה ברשתות החברתיות, כמו גם הסיקור התקשורתי אודות המצב ההומניטארי בעזה. המחבל דקר את הקורבן בפלג גופו העליון באזור תחנת האוטובוס, באמצעות סכין שנתפסה במהלך החקירה.

כשעתיים לאחר הפיגוע, עצרה המשטרה חשוד נוסף, חברו של המחבל, שהוא גם בן גילו ותושב אותו כפר. בחקירתו עלה כי אמנם לא לקח חלק פיזי בפיגוע עצמו, אך ידע על כוונותיו הקודמות של חברו המחבל לבצע פיגוע, ואף הוצע לו להצטרף כמשתתף, אך הוא סירב. למרות זאת, לא דיווח על כך לגורמים המוסמכים כפי שהיה עליו לעשות על-פי חוק.

לאחר השלמת חקירת המחבל, ערכה היחידה המרכזית של משטרת המחוז גיבוש תשתית ראייתית נגדו ונגד חברו, והגישה הצהרת תובע בבית המשפט. על רקע זאת, צפויה להיות מוגשת כתב אישום רשמי נגד המחבל על ביצוע פיגוע טרור וניסיון רצח. במקביל, צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד חברו על איוולת שמירת סוד ביודעין אודות מבצע עבירה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו