יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כתב אישום כנגד בן מיעוטים שתקף יהודי בעיר העתיקה בירושלים

לפני כשנה תקף בן מיעוטים יהודי שצעד בעיר העתיקה בירושלים בדרכו לתפילה בכותל. היהודי הגיש תלונה אך התיק נסגר. לאחר מאבק משפטי הוגש כתב אישום

08:39 ,26/01/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתחילת השבוע הוגש כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים כנגד בן מיעוטים אשר תקף לפני כשנה יהודי שצעד בעיר העתיקה בירושלים בדרכו לתפילה בכותל. כתב האישום מייחס לתוקף תקיפה סתם ממניע גזעני.

בחודש ינואר 2022 צעד יהודי לתפילה בכותל בסמטאות העיר העתיקה. מולו הופיעו שני בני מיעוטים אשר עלו במעלה הרחוב וכשהגיעו סמוך אליו אחד מהם התכופף והיכה את היהודי במכת אגרוף לעבר מפשעתו. בן המיעוטים השני החל צועק ומקלל את היהודי, לאחר התקיפה המשיכו בני המיעוטים בדרכם. היהודי פנה לשוטרים שהיו בסמוך אשר לכדו ועיכבו את החשודים.

היהודי הגיש תלונה על התקיפה וסרטוני האירוע נלקחו ע"י המשטרה, אך לאחר זמן החליטה הפרקליטות לסגור את התיק. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את היהודי הגיש ערר על ההחלטה ולאחר מאבק משפטי ארוך הוגש כאמור אתמול כתב אישום כנגד התוקף.

עו"ד חיים בלייכר ברך על הגשת כתב האישום ואמר: "יהודים נתונים כל העת למתקפות טרור שונות ברחבי הארץ ובירושלים העתיקה בפרט. הדרך למיגור הטרור עוברת בחקירה ומיצוי דין עד תום של מחוללי הטרור. אנו במחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו פועלים כל העת להעמדה לדין של אותם טרוריסטים בשלל אמצעים. אנו מקווים עתה משנתקבל הערר יופקו הלקחים גם למקרים אחרים מהסוג הזה ויוגשו כתבי אישום באופן מידי נגד אותם מעשי טרור אנטישמים".

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו