יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כשהקואליציה מתפוררת: רה"מ בנט נחת לפני זמן קצר באבו דאבי צפו

רה"מ בנט: "היום נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים" • צפו

12:51 ,09/06/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נחת לפני זמן קצר באבו דאבי וייפגש היום עם נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד

רה"מ בנט: "היום נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים"

בהזמנת נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, המריא הבוקר (ה'), 09 ביוני 2022, י' בסיון תשפ"ב, ראש הממשלה, נפתלי בנט, לביקור בזק במדינה.

ראש הממשלה התקבל לפני זמן קצר במשמר כבוד ע"י שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד. בהמשך היום ייפגש רה"מ עם השייח' מוחמד בן זאיד בארבע עיניים בארמונו הפרטי והשניים יקיימו פגישת עבודה מורחבת בהשתתפות צוותיהם.

המנהיגים ישוחחו על שורת נושאים אזוריים. זוהי פגישתם השלישית בחודשים האחרונים, לאחר שנפגשו בחודש דצמבר אשתקד באבו דאבי ובחודש מרץ האחרון במצרים.

 

 

להלן דברי ראש הממשלה עם המראתו מישראל:

"אני נוסע עכשיו לאיחוד האמירויות. אביע בפני משפחתה מלוכה את תנחומיי ואת תנחומי העם בישראל על פטירתו של הנשיא, השייח' ח'ליפה בן זאיד, שסייע לסלול את הדרך לשותפות בין ישראל לאמירויות – אותה שותפות שאנו מחזקים היום.

אני אפגוש את הנשיא, השייח' מוחמד בן זאיד, איש חזון, מנהיג אמיץ. היום אנחנו נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים.

אני מברך את הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית על ההחלטה אתמול של מועצת הנגידים, החלטה שאומרת בצורה ברורה שאיראן ממשיכה לשחק משחקים, איראן ממשיכה להסתתר ולהחביא.

אנחנו רואים בהחלטה הזאת מצד אחד את השקרים ואת הצביעות של איראן בהקשר הגרעין ובכלל, ומצד שני אנחנו רואים פה עמידה נכונה של מדינות העולם בהבחנה בין טוב לרע, כשהם אומרים בצורה ברורה: איראן מסתירה את הדברים. אנחנו לא נרפה בעניין הזה".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו