שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כשבועיים לאחר הפיגוע: טרם ידוע על עצורים

כשבועיים לאחר פיגוע האבנים בו ניסו המחבלים לרצוח את ידידיה סטרוק וילדיו – טרם ידוע על מעצר חשודים.

15:42 ,06/06/22
קרדיט: מועצה אזורית שומרון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כשבועיים לאחר פיגוע האבנים בו ניסו המחבלים לרצוח את ידידיה סטרוק וילדיו – טרם ידוע על מעצר חשודים. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה למשטרה בדרישה לשים יד על המחבלים "מדובר באירוע חמור ומזעזע ביותר של ניסיון רצח לכל דבר. לצערנו מניסיון העבר כבר הוכח כי אבנים יכולות להרוג"

למרות שעברו כשבועיים מאז נפצעו ידידיה סטרוק וילדיו בפיגוע אבנים אכזרי בשומרון, טרם ידוע על מעצר חשודים במעשה. הפיגוע התרחש עת חזרו סטרוק וילדיו לביתם. כשעברה המשפחה בכפר חווארה בשומרון, החלו מחבלים ליידות על רכבם מטר אבנים ושברי זכוכית עד שגרמו לרכב לסטות מנתיבו ולעשות תאונה. אב המשפחה ובנו התינוק נפצעו באורח בינוני והובהלו לבית החולים תל השומר לקבלת טיפול רפואי. כאמור, עד עתה לא ידוע על מעצר חשודים בביצוע הפיגוע.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שלח מכתב למח"ט שומרון ולמפקד מחוז ש"י במשטרה בדרישה לשים יד על המחבלים ולהעמידם לדין במהרה .

במכתבו תיאר עו"ד בלייכר את רגעי הפיגוע "מרשי הגיע לכביש העובר בכפר חווארה. מעט אחרי הכיכר הגדולה בכפר הבחין במחבלים שעמדו מספר מטרים בלבד ממנו, תוך שהם אוחזים בידיהם אבנים. המחבלים השליכו על מרשי אבנים בעוצמה, והללו פגעו פגיעה ישירה ברכבו. כתוצאה מכך, איבד מרשי את השליטה ברכב, עף לנתיב הנגדי והתנגש עם צד שמאל של הרכב בגדר התוחמת אותו. השמשה הקדמית של הרכב נופצה לחלוטין, ושברי זכוכית גדולים חדרו פנימה במהירות ופצעו את היושבים; פח הרכב רוסק בצורה קשה מההתנגשות אשר גרמה גם למהלומות ומכות חזקות לנוסעים בשאר חלקי גופם", סופר במכתב.

תוצאות הפיגוע עוררו סערה גדולה, לאחר שתמונות בני המשפחה הפצועים התפרסמו ברשתות "במצחו של התינוק כבן השנתיים פגעה זכוכית גדולה וגרמה לחתך עמוק ולפציעה חמורה. הבת אשר ישבה מאחורי הנהג ספגה מכה במצחה אך הייתה מוגנת מפגיעת זכוכיות. מרשי אשר בנהג ברכב, נפצע באורח בינוני. זכוכית פגעה בראשו וגרמה לחתך עמוק, נגרם לו שבר בלסת, ודימום חדר לעינו. אך בנס נמנע תרחיש מסוכן – לו היה בנתיב הנגדי רכב או משאית, ולא נגרמה תאונה קטלנית יותר. מרשי וילדיו פונו באמבולנס לבית החולים "תל השומר" בבהילות. התינוק הקטן נצרך לעשרה תפרים לאורך כל המצח. האב אשר חש כאבים עזים טופל במשככי כאבים חזקים, נצרך אף הוא לתפרים בראשו, ועדיין ממתין לטיפול בלסת השבורה אשר ייתכן ובעניינה יידרש לעבור ניתוח כירורגי", פירט עו"ד בלייכר.

לדבריו, נזקי הפיגוע מוכיחים כי האירוע היה יכול להיגמר באסון קשה "מדובר באירוע חמור ומזעזע ביותר של ניסיון רצח לכל דבר. לצערנו מניסיון העבר כבר הוכח כי אבנים יכולות להרוג, ודי להיזכר בפיגועים המזעזעים בהם נרצחו אשר ויונתן פלמר הי"ד והתינוקת אדל ביטון הי"ד. האירוע שלפנינו היה אך כפסע בינו לבין סיום טראגי חלילה. אירוע זה חמור שבעתיים בשל העובדה כי בציר התבצעו זריקות אבנים בשעה שקדמה לאירוע, אשר דווחו למשטרה ולצבא, ובאופן כללי פיגועים שכאלו מתרחשים בו שוב ושוב ע"י בני המיעוטים שבמקום".

"עד עתה, לא ידוע למרשי כי נעצרו המחבלים אשר ביצעו את הפיגוע. חקירת פיגוע שכזה חייבת להתבצע בצורה עמוקה ויסודית, כולל הפעלת מודיעין ואמצעים מיוחדים, ובתוך כך פתיחה בחקירת שב"כ לשם לכידת המחבלים. ההשגחה הפרטית לה זכה מרשי, אינה יכולה להיזקף לטובת הטרוריסטים ימ"ש או להוריד מהצורך הדחוף בלכידת המחבלים ומיגור הטרור. אבקש להפעיל את כל האמצעים ולעשות את כל הנדרש למען מיצוי הדין עם המחבלים שניסו לרצוח משפחה. אבקש כי החשודים שייעצרו ייחקרו ויואשמו בגין ניסיון רצח", דרש עו"ד בלייכר לסיום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו