שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ככה נראית הפקרות: בונים עיר ערבית לא חוקית מתחת לאף של כולם

לאחרונה התגלה סלילתו של כביש מהיר המוביל מהכפר זעתרה שבגוש עציון ומגיע למדבר יהודה. ראש מועצת גוש עציון: "ככה נראית הפקרות"

15:12 ,24/01/23
דוברות גוש עציון
קרדיט: דוברות גוש עציון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בחודשים האחרונים, אנשי המועצה האזורית גוש עציון גילו את סלילתו של כביש מהיר המוביל מהכפר זעתרה שבגוש עציון מצפון לאתר ההרודיון ומגיע למדבר יהודה.

בכניסה לכביש הבחינו בשלט שעליו נכתב בערבית כי הכביש נסלל במימון זר ובסיוע הרשות הפלסטינית.

במועצה האזורית גוש עציון אומרים כי מדובר בכביש שמטרתו לפגוע ברצף הטריטוריאלי יהודי של גוש עציון "הכביש הסלול נבנה על שטחי 'השמורה ההסכמית', שטחים שעליהם התחייבה הרשות הפלסטינית בהסכמי אוסלו שלא לבנות לא בתים ולא כבישים, אלא שהבטחות לחוד ומציאות לחוד, בינתיים האזור שלנו מוצף בבתים בלתי חוקיים ובכבישים. הכביש הזה דינו לההרס,

ראש מועצת גוש עציון ומועצת יש"ע שלמה נאמן הגיע למקום ואמר כי, "ככה נראית הפקרות".

"ברוכים הבאים להסכמי אוסלו", הוסיף נאמן, "ברוכים הבאים לשמורת הטבע ההסכמית. שמורה טבע שכל הרעיון שלה לשמור על הטבע. לפי ההסכמים אסור לשנות כאן שום דבר, זה חייב להיות טבע, מדבר בתולי.
מה אנחנו רואים באמת? אנחנו רואים כאן הקמת עיר ערבית לפי כל הכללים, תשתיות, מים, כבישים, יציקות בטון, משאיות, הכל הכל עובד כאן. הדבר הזה חייב להפסק! אנחנו מצפים מהממשלה החדשה, משר הביטחון, מהשר במשרד הביטחון: תיכנסו לעובי הקורה, תעשו סדר בארץ שלנו. הדבר הזה חייב להפסיק!"

דוברות גוש עציון

קרדיט: דוברות גוש עציון

דוברות גוש עציון

קרדיט: דוברות גוש עציון

דוברות גוש עציון

קרדיט: דוברות גוש עציון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו