יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כך נראה מוחמד דף היום: התמונה החדשה שנחשפת

תמונה חדשה חושפת את מצבו העדכני של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף ששרד ניסיונות חיסול רבים, נראה עומד על רגליו באופן עצמאי ומצבו טוב

21:05 ,27/12/23
צילום מסך/חדשות 12
קרדיט: צילום מסך/חדשות 12
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תמונה חדשה ועדכנית של מוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, חושפת כי מצבו הבריאותי של האיש שניצב בראש רשימת המבוקשים של ישראל משתפר בהדרגה, לאחר ששרד בעבר ניסיונות חיסול רבים מצד כוחות הביטחון הישראליים.

התמונה פורסמה במהדורת החדשות של ערוץ 12, ובה נראה דף עומד על רגליו לבוש חולצה כחולה ומשקפיים, כשאחת מעיניו עוורת כתוצאה מהפציעות שספג בעבר. התמונה מעידה כי מצבו של דף, שנחשב לאויב מספר 1 של מדינת ישראל, טוב בהרבה מכפי שהוערך בקרב גורמי המודיעין הישראליים.

יש לציין כי בשנים האחרונות מסתתר דף מפני כוחות הביטחון הישראליים, לאחר ששרד לא פחות מ-7 ניסיונות חיסול ממוקדים שביצעה ישראל נגדו. בחלקם אף נפצע קשות. עם זאת, מסתבר כי הצליח להחלים במידה רבה מפציעותיו.

סרטונים שנחשפו לאחרונה למודיעין הישראלי מראים את דף צועד על רגליו בכוחות עצמו, ללא סיוע של כיסא גלגלים כפי שסברו בתחילה בקהילת המודיעין. משמעות הדבר היא שמצבו של האיש שעומד בראש ארגון טרור אחראי למותם של מאות ישראלים טוב בהרבה מכפי שחשבו, וכי הוא מסוגל כנראה לתפקד ולהוביל את הזרוע הצבאית של החמאס.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו