יום רביעי, 07/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כישלון יום השיבוש והפגיעה באזרחי ישראל בגיבוי המערכת המשפטית

היום, לאחר קמפיין מתמשך של ארגוני המחאה יצא לדרך אירועי "יום השיבוש". במהלך היום ניתן היה לראות את מיעוט התומכים בחזרת המחאה והפגיעה באזרחים

14:50 ,07/07/24
לא ידוע
קרדיט: לא ידוע / שישה מוחים שחוסמים את כביש שש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום (שביעי ליולי), במלאת התאריך של תשעה חודשים למלחמה וחטיפת האזרחים, ארגוני המוחים קראו להשבתת המשק על ידי ההסתדרות וקריאה ל"יום שיבוש" לאומי, במטרה לפגוע בכלכלת המדינה ואזרחיה. אירועי "יום השיבוש" החלו בחסימת כבישים וצירי תנועה מרכזיים בתוך הערים ומחוצה להם תוך פגיעה מתמשכת בחופש התנועה של האזרחים וניצול כאב משפחות החטופים.

אולם, כפי שניכר בתמונות וסרטונים מהשטח, ארגוני המחאה לא הצליחו להביא מספר אנשים גדול ולולא הגיבוי שהם מקבלים מהמשטרה והמערכת המשפטית היה ניתן לומר שאירועי היום נכשלו. למשל, בצומת בית קמה שבכביש שש שישה אנשים באו לחסום את הצומת ולא נעצרו על הפגיעה בתנועה. דוגמא נוספת, בירושלים היה ניסיון לחסום את ציר התנועה של הרכבת הקלה בצומת הרחובות קינג ג'ורג' – יפו ואזרחים שאינם קשורים למחאה הזיזו את המוחים לצד הדרך לעומת השוטרים שהיו בשטח שלא טיפלו בהפרות הסדר.

נוסף לכך, גם המספר המועט של המפגינים שנעצרו, הפרקליטות ומערכת המשפט לא הגישה כתבי אישום נגדם ולמעשה שחררה אותם ממעצר. זאת על אף הפגיעה שהמוחים גרמו לאזרחי המדינה והפגיעה בחופש התנועה שלהם.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיה הגיב:

    זו שוט בושה ש10 אנשים יכולים במדינה חופשיתת לסגור כביש כזה ראשי והמשטרה נותנת לזה לקרוא

  2. אריק לביא הגיב:

    הם לא קולטים שזה כבר לא עובד, שיתביישו להם

  3. עובדיה הגיב:

    לא נשארו איתם אנשים חחח

כתבות נוספות של יחיאל פפר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו