שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

כטב"ם של צה"ל הותקף בטילים בשמי לבנון והופל ע"י החיזבאללה

הבוקר יירטו לוחמי ההגנה האווירית טיל ששוגר מלבנון לעבר כטב"ם של חיל האוויר שפעל שם. זמן קצר לאחר מכן שוגר טיל נוסף שפגע בכלי והפיל אותו בשטח

13:58 ,26/02/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א / לטענת החזבללה, זה הכלי שיורט
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר (יום ב') יירטו לוחמי חיל ההגנה האווירית והחלל טיל קרקע-אוויר אשר שוגר משטח לבנון לעבר כלי טיס בלתי מאויש (כטב"ם) של חיל האוויר הישראלי שביצע גיחת איסוף מודיעין במרחב האווירי מעל לבנון.

על פי הדיווחים, הלוחמים השתמשו במערכת ההגנה האווירית "קלע דוד" על מנת ליירט בהצלחה את הטיל הראשון ששוגר לעבר הכטב"ם. בעקבות שיגור הטיל הופעלה אזעקה והתרעה על סכנת ירי רקטות וטילים במרחב אלון תבור שבגליל העליון.

למרות היירוט המוצלח של הטיל הראשוני, כעבור זמן קצר שוגר מלבנון טיל שני אשר הצליח הפעם לפגוע ישירות בכטב"ם, דבר שגרם לו להתרסק בשטח לבנון.

בצה"ל מסרבים להשלים עם התקיפה, והדגישו כי הצבא ימשיך להגן בנחישות על שמי מדינת ישראל ואף ירחיב את הפעילות הצבאית בשטח לבנון נגד ארגון הטרור חיזבאללה שנחשד כמי שעומד מאחורי שיגור הטילים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו