יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כטב"ם חיזבאללה התפוצץ באצבע הגליל | יירוט בשמי עכו • צפו

במהלך הלילה, צה"ל שיגר מיירט לעבר מטרה אווירית חשודה במרחב עכו שהתבררה כזיהוי שווא. בנוסף, כטב"ם חיזבאללה התפוצץ במרחב בית הלל שבאצבע הגליל

08:28 ,23/06/24
קרדיט: לפי סעיף 27 א/צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בלילה, אזור הקריות היה עד לניסיון יירוט של מטרה אווירית חשודה שזוהתה במרחב הים, בסמוך לעכו. דובר צה"ל מסר כי זמן קצר לאחר שיגור המיירט, התברר כי מדובר בזיהוי שווא ולא היה איום ממשי.

בנוסף לניסיון היירוט במרחב עכו, צה"ל דיווח על כטב"ם (כלי טיס בלתי מאויש) של חיזבאללה שהתפוצץ במרחב בית הלל שבאצבע הגליל. למרבה המזל, לא דווח על נפגעים באירוע זה.

האירועים הליליים גרמו למתח וחששות בקרב התושבים באזור הצפון. תושבים בקריות דיווחו על שמיעת פיצוצים וקולות נפץ, שהובילו לדאגה רבה עד לקבלת הבהרה מצה"ל כי מדובר בזיהוי שווא.

צה"ל פרסם הודעה רשמית לאחר האירועים, בה הוא הסביר את הנסיבות שהובילו לניסיון היירוט: "במהלך הלילה שוגר מיירט לעבר מטרה אווירית חשודה שזוהתה במרחב הים בסמוך לאזור הקריות. זמן קצר לאחר שיגור המיירט התברר כי מדובר בזיהוי שווא. אנו פועלים על מנת למנוע אי הבנות מסוג זה בעתיד ולוודא כי כל זיהוי מתבצע בצורה מדויקת יותר".

חיזבאללה ממשיך להוות איום מתמשך על ביטחון ישראל, ובמיוחד על אזור הצפון. הפעילות הלילית האחרונה של חיזבאללה, כולל שיגור הכטב"ם שהתפוצץ במרחב בית הלל, מדגישה את הצורך בערנות מתמדת של כוחות הביטחון. למרות שאין נפגעים מהאירועים האחרונים, ברור כי המתח בגבול הצפוני גובר ויש להיערך לכל תרחיש.

תושבי הצפון, ובפרט אלו שבאזור הקריות ואצבע הגליל, הביעו את חששותיהם מהאירועים האחרונים. "שמענו פיצוצים וזה היה מלחיץ מאוד. שמחנו לשמוע שזה היה זיהוי שווא, אבל המצב המתוח מדאיג אותנו", אמרה אחת מתושבות הקריות. תושבי בית הלל הוסיפו כי "זה מפחיד לדעת שכטב"ם של חיזבאללה התפוצץ כל כך קרוב לבית שלנו. אנחנו מקווים שצה"ל ימשיך לשמור עלינו".

בצל האירועים האחרונים, צה"ל מדגיש את חשיבות הערנות והדריכות המתמדת, וממשיך לפעול לחיזוק המערכות והנהלים למניעת אירועים דומים בעתיד. תושבי הצפון מתבקשים להמשיך לעקוב אחר הנחיות כוחות הביטחון ולהיות ערניים לכל חשד.

צפו ביירוט

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו