יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ירי חריג מרצועת עזה: מטח רקטות פגע באזור כרם שלום | 3 פצועים

מטח רקטות שוגר מרפיח בדרום רצועת עזה לעבר אזור כרם שלום, בו נפגעו 3 בני אדם. הירי בוצע בזמן שצה"ל נערך לתמרון קרקעי ברצועה

16:29 ,05/05/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל / מעבר כרם שלום
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצהריים של יום ראשון חל אירוע חריג ברצועת עזה, כאשר מטח של כעשר רקטות שוגר מהעיר רפיח שבדרום הרצועה לעבר אזור כרם שלום. לפחות שלושה בני אדם נפגעו מהפגיעות. הירי בוצע בזמן שצה"ל נערך לתמרון קרקעי גדול ברפיח, במידה והמגעים לעסקת שליטה עם ארגוני הטרור ברצועה יתפוצצו.

מועצת אשכול, הסמוכה לרצועה, מסרה כי "לפני זמן קצר נורה מטח רקטות לאזור כרם שלום. מספר רקטות התפוצצו בשטח פתוח, סמוך למתקן צבאי וישנם נפגעים במקום. הנפגעים אינם תושבי המועצה ואנו מתפללים לשלומם". עקב הירי חל עיכוב ביציאת האוטובוסים מבית הספר התיכון יובלי הבשור באשכול.

בתגובה לירי, כוחות אוגדה 99 של צה"ל, שכללו את חטיבות 2, 679 וכוחות נוספים, המשיכו לפעול במרכז רצועת עזה במטרה לחסל מחבלים ולהשמיד תשתיות טרור. בתקיפות שונות של חיל האוויר וארטילריה, בהכוונת האוגדה, אמ"ן ושב"כ, חוסלו מחבלים בכירים בארגון הטרור חמאס ופעילי ג'יהאד, שחלקם היו אחראים למתקפות טרור קודמות.

במהלך הלילה, כוחות צה"ל תקפו גם מרחב שיגור של חמאס ובו משגרים רקטות שהיו מוכנים לשיגור לדרום ישראל. מטוסי קרב וכלי טיס נוספים של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים, תשתיות טרור ומחסני אמצעי לחימה של ארגוני הטרור ברחבי הרצועה.

האירועים האחרונים הגבירו את החשש מהסלמה ביטחונית ברצועת עזה, על רקע הקיפאון במגעים לעסקת שליטה חדשה שתסייע בהרגעת המצב. מצרים וגורמים נוספים פועלים להשיג רגיעה, אך בשלב זה הנסיבות עדיין לא ברורות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו