יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ירושלים: גנב קטנוע של ארגון חירום והצלה בירושלים ונתפס

גנב קטנוע של ארגון חירום והצלה בירושלים, ונתפס הודות לערנות אזרחים ושוטרים שהגיעו במהירות למקום. מעצרו הוארך בבית המשפט לטובת השלמת החקירה

15:23 ,25/05/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפנות בוקר (חמישי) התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשודים שמתעסקים עם אופנועים השייכים לארגון "איחוד הצלה" בשכונת רמת שלמה בירושלים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה.

שוטרי הסיור שהגיעו למקום, הבחינו באזרחים תושבי השכונה כשהם מעכבים את החשוד עד בואם והוא נעצר. בירור המקרה העלה כי החשוד, תושב מ.פ שועפאט בשנות ה-30 לחייו, הגיע אל השכונה יחד עם חשוד נוסף ונצפו מתעסקים עם קטנוע חירום והצלה שחנה במקום.

כאשר מספר אזרחים ניגשו לעבר החשודים, החל החשוד שנעצר בנסיעה לעברם והוא נתפס ועוכב על ידם עד הגעת השוטרים ואילו חברו נמלט רגלית מהמקום לאחר שיידה אבנים לעבר תושבי השכונה במטרה להניסם מפניו.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים והיום הוא הובא בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בחמישה ימים, עד לתאריך , לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו