יום שישי, 27/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

יירוט מוצלח בגוש דן: לוחמי קלע דוד הפילו טיל מלבנון • האזינו

כך זה נשמע כשלוחמי מערכת קלע דוד יירטו טיל קרקע-קרקע שנורה מלבנון לעבר גוש דן

21:32 ,25/09/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום (ד'), בשעה 20:00, לוחמי ההגנה האווירית מגדוד 66 של מערכת קלע דוד יירטו טיל קרקע-קרקע ששוגר משטח לבנון לעבר אזור גוש דן. האירוע התרחש במהלך הלחימה המתמשכת בגזרה הצפונית, כשהמטרה נורתה לעבר האזור המאוכלס ביותר בישראל.

על פי דובר צה"ל, לוחמי מערכת ההגנה האווירית פועלים באופן מתמשך במהלך המערכה הנוכחית, ומיירטים מאות מטרות המאיימות על אזרחים ברחבי המדינה. יירוטים אלה כוללים טילים ורקטות שנורו מלבנון ומאזורים נוספים.

במהלך הלחימה הנוכחית, לוחמי ההגנה האווירית הפכו לכוח מכריע בהגנה על תושבי ישראל. סגן מפקדת גדוד 66, רב-סרן דניאל מליחי, הדגישה את החשיבות הרבה של הצלחת מערכות ההגנה בזמנים אלו: "אנחנו עובדים יום ולילה כדי להבטיח את ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל".

הצלחת מערך ההגנה האווירית בהפלת הטיל לעבר גוש דן מדגימה שוב את החשיבות של יכולות הטכנולוגיה הצבאית, שמהוות מרכיב מרכזי בהגנה על ישראל. בעוד המלחמה ממשיכה, על הצבא לשמור על כוננות מקסימלית לנוכח האיומים המשתנים המגיעים מהחזית הצפונית.

דובר צה"ל הפיץ קולות קשר מהיירוט, אותם ניתן לשמוע כאן קישור לקולות קשר, וכן סינק של רב-סרן דניאל מליחי המציגה את היירוט במלואו סינק לראיון.

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו