שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

יום שישי הראשון של הרמדאן: המשטרה נערכת בכוחות חסרי תקדים

במשטרה נערכים בכוננות שיא לקראת תפילות יום השישי הראשון של חודש הרמדאן שתיערך מחר (שישי) ובה צפויים להשתתף יותר ממאה אלף מוסלמים.

09:24 ,07/04/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מחר, ביום השישי הראשון של חודש הרמדאן, אלפי שוטרי מחוז ירושלים ומג״ב בתגבור כוחות נוספים, יתפרסו ברחבי העיר החל משעות הבוקר ולאורך היום, בכדי לשמור על שלומם, בטחונם ובטיחותם של המתפללים, החוגגים וכלל תושבי העיר והבאים בשעריה.

בשנתיים האחרונות הר הבית היה סגור בשל מגיפת הקורונה, או נתון תחת הגבלות כניסה כמו במהלך מבצע “שומר החומות”.

מספר המתפללים במקום לפי הדיווח ב’ישראל היום’ צפוי לעלות אף יותר ולהגיע לרבע מיליון איש בשבוע האחרון של חג הרמדאן. במערכת הביטחון החליטו להקל עם פלסטינים הרוצים להגיע לתפילה ביום שישי בהר הבית, והחליטו לאפשר כניסה ללא היתר מיוחד לגברים מעל גיל 50 ולנשים בכל גיל.

“האיום המרכזי הוא הפח”ע. אנחנו נערכים לתרחישים של מפגע בודד, ללא כוונות והצהרות מק דימות. הדריכות פה מאוד גבוהה”, אומר מפקד מרחב קדם במחוז ירושלים, תנ”צ סמי מרציאנו.

למפגע הבודד אין כיום פרופיל מדויק. “המנעד של המפגעים מאוד רחב, לכן צריך להיזהר מכולם. לחשוד בכולם מצד אחד ומצד שני להתנהג בכבוד”, אומר מרציאנו.

מהמשטרה נמסר: המשטרה תפעל בכוחות מתוגברים במזרח ירושלים ובסמטאות העיר העתיקה במטרה לאפשר את חופש הפולחן למתפללים הרבים שיגיעו לתפילת יום השישי, וכן לשמירה על הביטחון והסדר ולהכוונת התנועה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו