שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

יום השיבוש הלאומי: כביש 1 נחסם הבוקר לשעה • 7 מפגינים נעצרו

בתום הערכת מצב הורה השר בן גביר: "המדיניות שלי היא לפנות את חסימות האנרכיסטים ולא לפגוע בשגרת החיים" | ושוב, מפגינה תקפה שוטרת ונעצרה

11:06 ,01/03/23
אחים לנשק
קרדיט: אחים לנשק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חברי תנועת השמאל 'אחים לנשק', המתנגדים לרפורמה המשפטית, חסמו הבוקר (רביעי) את שער הגיא לכיוון ירושלים כחלק מהמחאה נגד הרפורמה ובמקום נוצרו עומסי תנועה. כעבור כשעה נפתח כביש 1 לתנועה אך במקום מורגשים עומסי תנועה.

הכבישים שנחסמו במסגרת המחאה: כביש 1, צומת הרצליה, צומת נהלל, מחלף ינאי, צומת רעננה, כביש 40, הכפר, הירוק, אבן גבירול ת"א, צומת הפיל ת"א, מוזיאון א"י (מול הכנס) ת"א, סלמה ת"א.

ברחוב סלמה, המשטרה עצרה חשודה בחשד לתקיפת שוטרת. היא מועברת לחקירה בתחנת המשטרה.

בתום הערכת מצב שהתקיימה אתמול בלילה בראשות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יחד עם מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז ירושלים וסגן מפקד מחוז תל אביב, הנחה השר בן גביר את המשטרה שלא לאפשר חסימת צירים מרכזיים, ולפתוח את כל חסימות האנרכיסטים.

לדברי השר בן גביר: "אני בעד מחאה דמוקרטית אבל לא נאפשר מרי אזרחי ולא נאפשר לאנרכיסטים לחסום צירים מרכזיים, ויש לשמור על שגרת החיים של אזרחי ישראל. הנחיתי את משטרת ישראל לפתוח את כל הכבישים במידה וייחסמו".

השר יואב בן צור בטוויטר צייץ "כמדינה מתוקנת אסור לנו לאפשר לאנרכיסטים פורעי חוק להשבית את המדינה  ע"י חסימת צירים ראשיים ולמנוע מאזרחים להגיע למקום חפצם. זו לא מחאה זו עבירה על החוק. אני קורא למשטרת ישראל להחיל משילות ולפנות אותם לאלתר."

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו