יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

טרגדיה בצה"ל: לוחם נהרג מירי של חברו במהלך מבצע צבאי

על פי התחקור הראשוני עולה כי השניים שמרו יחד בצמד בעמדה בקו התפר כשהחייל זוהה את חברו כחשוד חמוש וירה לעברו שני כדורים

08:20 ,16/08/22
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחם צה"ל סמל-ראשון נתן פיטוסי ז"ל, לוחם בחטיבת כפיר, בן 20 מנתניה נהרג הלילה (ב') מירי כוחותינו במרחב החטיבה המרחבית מנשה.

על פי התחקור הראשוני עולה כי השניים שמרו יחד בצמד בעמדה בקו התפר. סמוך ל-22:30 אחד מהם עזב העמדה לזמן קצר, חזר אליה וזוהה בטעות ע"י חברו כחשוד וחמוש. החבר ירה שני כדורים, אחד מהם פגע ופצע אנושות את הלוחם. מותו נקבע בביה"ח. הרמטכ"ל יגיע בבוקר לזירה לתחקר אישית את האירוע הקשה.

על מצבו של החייל היורה אמר תא"ל כוכב: "זו טרגדיה גם מהצד הזה. מדובר בשני לוחמים ותיקים שנמצאים כמעט שנתיים בצבא. זוג לוחמים מאותו צוות, והם מכירים היטב. הוא השתתף בתחקירים הלילה עם מפקד האוגדה. אנחנו נטפל בו ונחבק אותו. הוא זה שדיווח על האירוע מיד לאחר שקרה. הבעיה היא לא הוראות הפתיחה באש, אלא בטעות טרגית בזיהוי. בוצע נוהל מעצר חשוד מלא. טעות אנוש, שגגה, תקלה. אירוע מצער במיוחד".

דובר צה"ל מוסר כי הלוחם נהרג ככל הנראה מירי כוחותינו בסמוך לעיר טול-כרם במרחב התפר בחטיבה המרחבית מנשה. הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. נסיבות האירוע בבדיקה. נתן פיטוסי ז"ל הועלה לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו