יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

טרגדיה בפורים: יאיר ישראל יהודה ז"ל בן 19 נהרג בתאונה

טרגדיה איומה התרחשה בפורים בירושלים, כאשר יאיר ישראל יהודה ז"ל, בחור חרדי בן 19 מבני ברק, נהרג בתאונת אופנוע קטלנית ברחוב דרך יוסף וייץ.

20:00 ,25/03/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

טרגדיה קשה בפורים: יאיר ישראל יהודה ז"ל, בחור חרדי צעיר בן 19 מבני ברק, נהרג בתאונת אופנוע קטלנית ברחוב דרך יוסף וייץ בירושלים. התאונה המחרידה התרחשה בשעות הצהריים של יום שני, כאשר דווח למוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופנוע שנפגע באורח קשה במהלך רכיבה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום האירוע ומיהרו להעניק טיפול רפואי למנוח במטרה להצילו, אך לצערם היו אלו מאמצים כבדים ללא הועיל. "ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית," סיפר שלומי לוי, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א שהיה בין הראשונים בזירה. "מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה."

הלוויתו של יאיר ישראל יהודה ז"ל תתקיים הערב בשעה 22:30 בבית העלמין ירקון בשער פתח תקווה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו