יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

טרגדיה בכפר דיר אל-אסד: שלושה פצועים אנוש לאחר נפילה לבור

טרגדיה בכפר דיר אל-אסד: שלושה גברים איבדו את הכרתם ונפלו לבור מים עמוק, מצבם מוגדר אנוש והם מפונים לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה

15:49 ,13/08/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע טרגי התרחש היום (רביעי) בכפר דיר אל-אסד בגליל, כאשר שלושה גברים איבדו את הכרתם ונפלו לתוך בור מים בעומק 8 מטרים בחצר בית בכפר.

על פי החשד, צעיר שירד לבור איבד את הכרתו. שני גברים נוספים שירדו לנסות לעזור לו, גם הם איבדו הכרה. פראמדיק מד"א אדי זוגוט סיפר: "שני הגברים חולצו וקיבלו טיפול רפואי והחייאה, ופונו במצב אנוש לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה. אנו ממשיכים בניסיונות לחלץ את הצעיר ולהצילו".

מאוחר יותר דווח כי גם הצעיר חולץ מהבור ללא הכרה ופונה במצב אנוש לבית החולים, יחד עם שני הגברים האחרים.

תחילה דווח כי מדובר בשני כבאים שנכנסו לבור בניסיון לחלץ ילד שנפל לתוכו. אך בהמשך התברר כי היו אלה 3 אזרחים ולא לוחמי אש.

מדוברית מד"א סיפרה: "קיבלנו דיווח על 3 גברים ללא הכרה בבור. שניים חולצו ופונו בהחייאה לבית החולים, וכעת חולץ גם השלישי ופונה בהחייאה".

מבית החולים נמסר כי הפצועים הוכנסו לחדר ההלם עם הגיעם, וכי צוותים רפואיים מתוגברים מבצעים בהם פעולות החייאה אינטנסיביות.

כך, אירוע כבאות והצלה שגרתי הפך לטרגדיה נוראה, כאשר שלושה גברים איבדו את הכרתם בבור ומצבם מוגדר אנוש. כעת נותר להמתין לעדכונים מהמרכז הרפואי על מצבם, בתקווה שיצליחו הרופאים להציל את חייהם בנס.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו