יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

טרגדיה בירושלים: נפטרה בתו בת ה-30 של ראש ישיבת 'היכל יצחק'

טרגדיה קשה התרחשה השבת בירושלים עם פטירתה של רבקה חגית ברכה וקסלר, בת 30 בלבד, בתו של הרב ישראל לנדא, ראש ישיבת "היכל יצחק".

21:26 ,03/02/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אבל כבד ירד השבת על משפחת ראש ישיבת "היכל יצחק" בירושלים, הרב ישראל לנדא, עם פטירתה הפתאומית של בתו בת ה-30, רבקה חגית ברכה וקסלר. האישה הצעירה אושפזה לפני כשבועיים במצב קשה בבית החולים "הדסה עין כרם" – מצבה התדרדר והיא השיבה את נשמתה לבורא במוצאי שבת.

רבקה נולדה לפני 30 שנה בירושלים, לרב ישראל לנדא, בנו של הגאון רבי קלמן לנדא זצ"ל מראשי ישיבת "כוכב מיעקב", ולרעייתו מרת חנה מלכה, בתו של הגאון רבי דניאל לרפלד, מחבר הספר "בינת דניאל".

בבגרותה נישאה רבקה לבעלה הרב אביגדור וקסלר, בוגר ישיבת חברון ותלמידם של הרב יוסל שרייבר והרב דוד כהן. כיום מכהן הרב וקסלר כר"מ בישיבת "היכל יצחק" שבראשות חמיה.

רבקה עבדה כאדריכלית מצטיינת בעיריית ירושלים וגידלה עם בעלה שלושה ילדים קטנים. מכרים תיארו אותה כאישה מיוחדת, מוכשרת ומוצלחת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו