יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

טרגדיה בב"ב: פעוטה נכדת הרב יגאל כהן נפטרה לאחר שאיבדה הכרה

פעוטה בת חודשיים מבני ברק איבדה את הכרתה ונפטרה לאחר מאמצי החייאה. התינוקת, נכדתו של הרב יגאל כהן, אושפזה במצב אנוש ונקבע מותה.

21:15 ,10/09/23
מד
קרדיט: מד"א / אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

טרגדיה מזעזעת התרחשה היום (ראשון) בבני ברק, כאשר פעוטה בת חודשיים, איילה צרף ע"ה, איבדה את הכרתה ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

הפעוטה איילה, בת חודשיים, איבדה את הכרתה בשעות אחר הצהריים בביתה שבבני ברק. מד"א וארגון הצלה הוזעקו למקום וביצעו פעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים מעייני הישועה בעיר, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה בהמשך.

הילדה היא נכדתו של הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר' בבני ברק, ונכדתו של הרב ראובן צרף. היא בתו בכורה של הרב ישראל צרף, בוגר ישיבת 'יסודות התורה' בתל אביב. זו הנכדה הראשונה שנולדה לרב יגאל כהן, שהכריז על לידתה בהתרגשות באחד משיעוריו.

פעוטה בת חודשיים מבני ברק איבדה את הכרתה ונפטרה לאחר מאמצי החייאה. התינוקת, נכדתו של הרב יגאל כהן, אושפזה במצב אנוש ונקבע מותה. הסיבה למוות הפתאומי אינה ידועה.

חובשי הצלה, בנצי הימל והערשי דויטש שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום עם אמבולנס הצלה, הביאו לנו תינוקת כבת חודשיים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה".

"יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר".
הסיבה לאובדן ההכרה ולמות הפתאומי של התינוקת טרם הובררה. משפחתה של איילה שבורת הלב מהאובדן הכבד ואלפים מלווים אותה בצער ובכאב. מותה הפתאומי של הפעוטה מזעזע את הקהילה כולה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרגלית הגיב:

    ברוך דיין אמת עצוב

  2. כוכב הגיב:

    💔💔💔💔

    1. מרים מוריה נקש הגיב:

      בס"ד.ברוך דיין האמת
      הכאב גדול.תנוחמו משמיים.

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו