יום שלישי, 10/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חשד לרצח: סולומון אברמוב נעצר בפרשת מוישי קליינרמן

התפתחות דרמטית בחקירת היעדרותו של מוישי קליינרמן. סולומון אברמוב נעצר בחשד לרצח לאחר שנמצאו כתמי דם במכונית.

15:23 ,08/08/24
המשפחה
קרדיט: המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במשטרה נרשמה התפתחות דרמטית בחקירת היעדרותו של מוישי קליינרמן, נער שנעלם במרץ 2022 באזור מירון. חשוד ברצח, סולומון אברמוב, בן 37 מירושלים, נעצר ונחקר לאחר שנמצאו כתמי דם השייכים לקליינרמן במכונית במהלך החקירה.

סולומון אברמוב הוסגר בשבוע שעבר מאנגליה לישראל, במקור בגין חשד לעבירות אחרות. עם נחיתתו בישראל, הוא נעצר ונחקר בקשר להיעלמות ולרצח של קליינרמן. להערכת החוקרים, אברמוב היה בין האנשים האחרונים שהיה עם קליינרמן לפני שנעלם.

במהלך החקירה, החוקרים הציגו בפני אברמוב ממצאים המצביעים על כתמי דם של קליינרמן שנמצאו במכונית שלא שייכת לו. אברמוב הכחיש כל קשר לכך, וטען כי אמנם היה עם קליינרמן לפני שנעלם, אך אין לו מושג מה עלה בגורלו. "זה נכון שהייתי איתו כמה פעמים באזורים מסוימים, אבל לא רצחתי אותו. נראה לכם שאני אעשה דבר כזה?", אמר בחקירה.

דוברות המשטרה ציינה כי אברמוב הודה שאכן היה עם קליינרמן לפני שנעלם, אך התבצר בעמדתו כי אין לו קשר להיעלמותו או לרציחתו של הנער. סנגורו של אברמוב, עו"ד אטיאס, מסר כי למרשו אין קשר לפרשה או ידיעה לגבי היעלמותו של הנער, והוא מכחיש את כל החשדות נגדו. עו"ד אטיאס ציין כי החקירה מבורכת ושהם יעשו כל שביכולתם לקדם את החקירה ולסייע במידע שעשוי לשפוך אור על גורלו של הנער.

ממשפחת קליינרמן נמסר כי הם אינם מודעים לכל התפתחות בחקירה. יחד עם זאת, המשפחה סומכת על המשטרה שתבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר ומקווים שיימצא קצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה שלא עוזבת אותם כבר שנתיים ושלושה חודשים.

היעדרותו של מוישי קליינרמן, נער צעיר שאבד במרץ 2022 באזור מירון, נותרה תעלומה עד היום. לאחרונה, חלה התפתחות משמעותית בחקירה כאשר סולומון אברמוב, תושב ירושלים בן 37, נעצר ונחקר בחשד לרצח קליינרמן. במהלך החקירה, התגלו כתמי דם השייכים לקליינרמן במכונית שלא שייכת לאברמוב, דבר שהגביר את החשדות נגדו.

אברמוב, שהוסגר מאנגליה לישראל בשבוע שעבר בעקבות חשדות לעבירות אחרות, טוען כי אין לו קשר לרצח של קליינרמן וכי הוא היה עם הנער לפני שנעלם. סנגורו של אברמוב, עו"ד אטיאס, הביע תמיכה בחקירה וציין כי מרשו משתף פעולה ומכחיש כל קשר להיעלמות או לרצח של הנער.

במשטרה נמשכת החקירה במטרה להגיע לאמת ולפתור את תעלומת היעדרותו של מוישי קליינרמן, בתקווה להעניק למשפחתו את התשובות שהן מחפשות מזה זמן רב.

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל / סולומון אברמוב

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו