שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חרף החלטת בג"ץ: גם ביה"ח שערי צדק ביקש מעובדיו לא להכניס חמץ

לאחר שבית החולים הדסה הוציא הודעה לעובדיו לא להכניס חמץ בחג הפסח לשטח בית החולים הצטרפו גם בביה"ח שערי צדק ליוזמה והוציאו הודעה דומה

22:54 ,10/04/22
קרדיט: שערי צדק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בית החולים “שערי צדק” בירושלים שלח לעובדים הודעה ובה הוא מבקש מהם לפנות את החמץ שלהם בשביל ניקיון בית החולים לפסח. בהודעה נכתב: “אין להכניס דברי חמץ לבית החולים מיום רביעי הקרוב בשעה 18:00 בבוקר, בכדי לאפשר הכשרת בית החולים לפסח. העובדים מתבקשים להוציא את כל החמץ שלהם מבית החולים ולשתף פעולה עם השומרים בכניסות”.

ההודעה של שערי צדק מצטרפת להודעה של הדסה כי תאסור הכנסת חמץ
כזכור, הסערה הגיעה עד לבג”צ שפסק, בינואר האחרון, כי אין לחפש בתיקים חמץ ואסור לאסור על הכנסתו לאחר פסק הדין שלח שר הבריאות מכתב למנהלי בתי החולים ובו ביקש מהם לכבד את ההחלטה המשפטית, במה שגרם לבסוף להתפטרותה של עידית סילמן מהקואליציה. ההודעה של שערי צדק מצטרפת להודעה של הדסה כי תאסור הכנסת חמץ.

תנועת נאמני תורה ועבודה בתגובה להחלטת ביה״ח שערי צדק לבקש מעובדיו שלא להכניס חמץ לבית החולים בפסח: “בקשה מנומסת מאנשים שלא להביא חמץ לבית חולים היא דבר ראוי ולגיטימי, כל עוד לא מדובר בחיטוט בתיקיהם של אנשים.
התעקשות על חיטוט בתיקים, כפי שנעשה בזמנו ע”י הרבנות הראשית, ומנגד מניעת בקשה מנומסת, כפי שמתעקשים חברי הפורום החילוני, אינן מובילות אותנו כחברה לשום מקום.
על פי הפרסום, נראה כי בתי החולים נוהגים בכבוד הנדרש, באופן המאזן בין צרכי כלל האוכלוסיות”.

מבית החולים שערי צדק נמסר בתגובה: “שערי צדק משרת את כלל ציבור המטופלים בירושלים מכל המגזרים ומכל הדתות והעדות וכך ימשיך. שערי צדק מצליח בגאווה גדולה כבר 120 שנה לשמור על הכבוד ההדדי בין המגזרים בתוך המרקם האנושי הייחודי והרב גוני בירושלים ולמצוא את האיזונים הנכונים המאפשרים חיים זה לצד זה ולא זה על חשבון זה. כך עשינו בשנים שעברו וכך נמשיך, תוך כיבוד החוק וציבור מטופלינו”.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו