יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חרדי נפגע מרכב הסעות ברחוב בר אילן בירושלים • הנהג נמלט

צעיר חרדי נפצע בתאונת דרכים ברחוב בר אילן בירושלים ונפצע באורח בינוני לאחד שנדרס מרכב הסעות. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר

16:32 ,07/07/22
קרדיט: באדיבות המצלם
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צעיר חרדי נפצע בתאונת דרכים ברחוב בר אילן בירושלים ונפצע באורח בינוני לאחד שנדרס מרכב הסעות. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר.

נהג ההסעות נמלט מהזירה וכוחות גדולים של משטרה פתחו בסריקות לאיתורו. למקום הוזמנו בוחני תאונות דרכים של המשטרה שהחלו בחקירת נסיבות התאונה.

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, לצד חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה. השוטרים פתחו בסריקות אחר נהג הרכב המעורב. כמו כן, בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה.

לפני זמן קצר בפעילות של שוטרי מחוז ירושלים, אותר הרכב והנהג הפוגע במוסך באזור התעשייה שבדרום העיר.

נהג הרכב החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-60 לחייו, נלקח להמשך חקירת בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים ונבדק החשד כי מדובר בתאונת פגע וברח.

אבי ג'יאן, נהג האמבולנס של 'איחוד הצלה', סיפר: "לדברי עוברי אורח – הולך הרגל נפגע מרכב הסעות ועקבות כך נחבל בראשו. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

אלי ארנטרוי ושלומי בורשטיין, מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 עם חבלת ראש קשה שנפצע לאחר שלדבר עוברי אורח ככה"נ נפגע מרכב הסעות חולף. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 12:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב בר אילן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק  גבר בן 29 במצב בינוני עם חבלת ראש".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו