יום ראשון, 30/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חסר תקדים: שעה לפני השבת כוח מג"ב החרים ציוד של ישיבת חומש

חסר תקדים: התנכלות חדשה לישיבת חומש - שעה לפני שבת כוחות מג"ב מחרימים ציוד ביישוב חומש. בן גביר: "לראות ולא להאמין, בושה"

22:15 ,28/05/22
קרדיט: ישיבת חומש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שעה לפני כניסת השבת, התנכלות חסרת תקדים ביישוב חומש. עשרות שוטרי מג"ב, הגיעו לפני זמן קצר ליישוב חומש, והחלו להחרים מאזור בית המדרש של הישיבה, ציוד של ישיבת חומש, לרבות ציוד אישי של תלמידים ואורחים במקום.

"הממשלה החליטה – הטרור עדיף על חומש, בשעה האחרונה רכבי יהודים נרגמים בכפר חווארה בשומרון, באותה שעה עשרות שוטרי מג"ב וכוחות ענק מחטיבת שומרון עורכות מבצע התנכלות ישיבת חומש, החרמת ציוד וניסיון להוריד אנשים. מצער שחטיבת שומרון, בחרה להתכל לחומש, במקום להגן על יהודים בגיזרתה, בושה", מסרו בישיבת חומש

עוד הוסיפו "אף ממשלה לא תצליח לגדוע 15 שנים של ישיבה בחומש, ושל לימוד תורה על ההר הטוב הזה, אנו קוראים לחברים בממשלה – תראו לאן הגענו, עצרו את הטרוף הזה".

ח"כ עמיחי שקלי:
‏זה שפל שעוד לא ראינו, לשלוח לוחמים ערב שבת להחרים ציוד אישי של תלמידי ישיבה זה מעשה הזוי ובזוי, התנכלות של ממש שרומסת גם את כבודם של החיילים וגם את כבודם של תלמידי הישיבה. עצוב שגנץ פועל יותר כמתאם פעולות הרשות הפלס׳ וממשל ביידן ״בגדה״ מאשר כשר הביטחון של מדינת ישראל .

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה "לראות ולא להאמין, בנט שולח את חיילי צה"ל להחרים ציוד של תלמידי ישיבת חומש ולהשאיר אותם בשבת בחוסר כל. בושה!".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו