יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

"חמאס מנצל אתכם": צה"ל קורא לחלפני כספים בעזה למנוע טרור

צה"ל יוצא בקמפיין מיוחד לחשיפת חלפני הכספים של חמאס ברצועה. בהודעה ישירה אליהם, קוראים להם לפנות למרכז מיוחד כדי לא להיכשל לידי חמאס.

16:44 ,07/03/24
דובר צה"ל
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל יוצא בקמפיין מיוחד בו הוא פונה ישירות לחלפני הכספים הפועלים בשטח רצועת עזה וקורא להם לצור קשר עם מרכז מיוחד שהוקם לצורך ביצוע בדיקת נאותות של מקור הכספים בהם הם מטפלים. הכל כדי לוודא שלא מנוצלים לידי ארגוני הטרור בעזה, ובראשם חמאס.

במכתב שהופץ אל חלפני הכספים ברצועה כתב דובר צה"ל לתקשורת הערבית: "חמאס משתמש בכם כדי לממן את פעילותו הצבאית, ובכסף הזה הוא בונה תשתית צבאית למטרות טרור, כמו מנהרות, מפקדות צבאיות ונשק. אם גורם כלשהו פונה אליך לצורך ביצוע העברת כספים – פנה למוקדנו לצורך ביצוע בדיקת נאותות של מקור הכספים על מנת לוודא שאינך נופל קורבן לניצול ואינו חושף אותך לסיכון בתמיכה בטרור."

מצה"ל הסבירו כי "נעשה שימוש לרעה בכם מכיוון שחלקכם מעבירים כסף מבלי לדעת שהוא מיועד לחמאס וארגוני טרור אחרים". לכן, הודיעו, "צה"ל ושירות הביטחון הכללי יפעלו למנוע מכל גורם שינסה להעביר כספים לארגוני טרור ברצועת עזה".

לדברי דובר צה"ל, לאחרונה, בהנחיה מודיעינית מאגף המודיעין והשב"כ, הותקפו מספר תשתיות שבהן השתמש חמאס לצורך ביצוע עסקאות החלפת כספים במטרה למממן פעילות טרור. "במסגרת הפיגוע פושטו מחסנים לאחסון כספים ומקומות שבהם חלפני כספים של חמאס העבירו והלבינו כספים למטרות טרור. ברפיח בוצעה פשיטה על מרכז חלוקת כספים, בו נכחו אנשי הג'יהאד האסלאמי שביצעו פעולות העברת כספים לצורכי הארגון."

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל / ההודעה שפרסם דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו