יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חמאס לקח אחריות על פיגוע באריאל "תגובה לתוקפנות בהר הבית"

לאחר ששני המחבלים נעצרו, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הודיעה כי קיבלה את האחריות על האירוע שבו נרצח המאבטח ויאצ'סלב (דניאל) גולב

11:43 ,03/05/22
קרדיט: מצלמות אבטחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור ‘חמאס’ קיבלה, באופן חריג, אחריות לפיגוע הירי הרצחני באריאל שאירע בליל שבת האחרון שבו נרצח המאבטח ויאצ’סלב (דניאל) גולב הי”ד תושב העיר בית שמש. בחמאס מסרו כי “מדובר בחלק משרשרת התגובות בעקבות התוקפנות נגד מסגד אל-אקצא”.

בסוף השבוע נעצרו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע. המפגעים הם יחיא מרעי בן ה-19 ויוסף עאסי בן ה-20, שניהם תושבי הכפר הסמוך קרוואת עין חסן. השניים כבר נעצרו בשנה שעברה על ידי כוחות הביטחון. עאסי, המזוהה עם חמאס, אף הואשם בהסתה והיה כלוא בעבר.
"בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל והימ"מ, נעצרו הערב שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע הירי", נמסר בהודעה משותפת לכוחות הביטחון. עוד נכתב בהודעה כי גם הנשקים שלפי החשד שימשו אותם נתפסו וכי החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו