יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חיל הים יירט כטב"ם בדרום, חיל האוויר ממשיך לתקוף בלבנון

צה"ל ממשיך לתקוף בעוצמה מטרות של חיזבאללה בלבנון, ומשמיד מאות מטרות טרור תוך כדי יירוט כטב"ם בדרום. מטרות חיזבאללה כוללות משגרים ומחסני נשק

08:50 ,29/09/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל ממשיך להגביר את הלחץ על ארגון חיזבאללה בלבנון, כשהוא מבצע תקיפות מאסיביות על תשתיות ומטרות טרור של הארגון ברחבי המדינה. מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי, בפיקוד צפון, תקפו בשעות האחרונות עשרות מטרות טרור בלבנון, כחלק מהמאבק המתמשך במאמץ לבלום את האיומים הביטחוניים הנשקפים לישראל מצפון.

בין המטרות שהושמדו נכללו משגרי טילים שהופנו לעבר ישראל, מבנים צבאיים של חיזבאללה ומחסנים בהם אוחסנו אמצעי לחימה. התקיפות האחרונות מהוות חלק מהמערכה הרחבה שמנהל צה"ל מאז פרוץ סבב הלחימה הנוכחי, ובמהלכן הושמדו כבר מאות מטרות של חיזבאללה.

צה"ל הבהיר בהצהרה כי הכוחות ימשיכו לתקוף ולפגוע בתשתיות הצבאיות של חיזבאללה, במטרה להחליש את יכולות הארגון ולמנוע ממנו לאיים על העורף הישראלי.

במקביל ללחימה בצפון, גם בדרום הארץ צה"ל ממשיך להילחם באיומים. מוקדם יותר היום, ספינת טילים מסוג "סער 4.5" של חיל הים יירטה כלי טיס בלתי מאויש (כטב"ם) שניסה לחדור למרחב האווירי של ישראל דרך ים סוף, סמוך לאילת. על פי דובר צה"ל, הכטב"ם ייורט בהצלחה מחוץ לגבולות המדינה, ולא דווח על נזק או נפגעים.

ארגון הטרור חיזבאללה ממשיך להשתמש באמצעי לחימה מגוונים במטרה לפגוע בישראל, כולל כלי טיס בלתי מאוישים וטילים המופנים לעורף הישראלי. התקיפות הנרחבות של צה"ל מכוונות לפגוע במערך הלוגיסטי והמבצעי של הארגון, מתוך מטרה לצמצם את איום הכטב"מים והטילים שמופנים לעבר אזרחי ישראל.

צה"ל פועל להמשיך בתקיפות על פי הצרכים המבצעיים, תוך כדי תיאום בין הזרועות השונות של מערכת הביטחון. במסגרת הלחימה, ממשיך צה"ל לנטר תשתיות של חיזבאללה ולאתר משגרי טילים ואמצעי לחימה נוספים, בניסיון למנוע מתקפות נוספות על ישראל.

כוחות הביטחון עומדים על המשמר לכל אורך הגבולות של מדינת ישראל, מצפון ועד דרום, מתוך מטרה לשמור על בטחון האזרחים ולסכל את ניסיונות הארגונים השונים לפגוע בהם.

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו