יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חילוץ דרמטי: גבר נכנס לבור ניקוז ונמשה בשלום

אמש דווח על גבר שנפל לבור ניקוז עירוני בנתניה. כוחות הצלה גדולים הוזעקו למקום ולאחר חיפושים ארוכים איתרו את הגבר כ-50 מטרים מהפתח המקורי

08:53 ,17/12/23
כבאות והצלה
קרדיט: כבאות והצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע חריג התרחש אתמול בערב בעיר נתניה, כאשר התקבל דיווח במוקד 102 של כבאות והצלה מחוז מרכז על גבר שנכנס לתוך מכסה בור ניקוז עירוני. בורות ניקוז אלו הם למעשה תעלות עמוקות החפורות מתחת לפני הקרקע, ותפקידן לאסוף מי נגר ומי גשמים עודפים ולהוביל אותם אל מערכת הביוב העירונית.

כאשר התקבל הדיווח, צוותי חילוץ של כבאות נתניה בפיקודו של רב רשף גולן כהן צדק, יחד עם יחידת החילוץ וההצלה של מד"א (יחידת היל"מ), מיהרו להגיע אל המקום. בתחילה הורידו המחלצים גלאי גזים מיוחד אל תוך הבור, על מנת לבדוק האם ישנה סכנת הרעלה.

לאחר שנמצא כי אין סיכון בטיחותי מבחינה זו, ירד לוחם כבאי אל תוך תעלת הניקוז עצמה, על מנת לבצע פעולות סריקה ואיתור של הגבר. הלוחם התקדם למרחק של כ-50 מטרים בתוך התעלה, אך לא הצליח לאתר את הגבר הנעדר.

בשלב זה החליט מפקד האירוע רס"ר גולן כהן צדק על פתיחה של מכסה נוסף בהמשך הרחוב שבו אירע האירוע. פעולה זו אפשרה גישה נוספת אל מערכת בורות הניקוז, ולאחר חיפושים נמרצים אותר הגבר כ-50 מטרים מנקודת הכניסה המקורית. למזלו, מצבו הרפואי של הגבר נמצא תקין והוא לא נפגע באירוע.

הגבר הועבר לטיפולה של משטרת נתניה להמשך בירור הנסיבות שהובילו לנפילתו אל תוך בור הניקוז. מפקד האירוע גולן כהן צדק שיבח את הכוחות על פעולתם המהירה והמקצועית שאיפשרה את איתורו וחילוצו של הגבר מבור הניקוז תוך פחות משעה. "פעלנו בדיוק כפי שאנו מתורגלים, תוך שיתוף פעולה הדוק בין כוחות הכבאות וההצלה למען הצלת חיי אדם" אמר.

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו