שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חוק עונש מוות למחבלים נפל, ליברמן שהבטיח לתמוך הצביע נגד

במהלך הצבעת חוק עונש מוות למחבלים ח"כ אוסמה סעדי ניסה לתקוף את ח"כ בן גביר שבתגובה ביקש להדוף אותו. הסדרנים הגיעו, וחצצו בין הצדדים

08:46 ,02/06/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוק עונש מוות למחבלים של חברי הכנסת איתמר בן גביר ומאי גולן נפל אמש במליאת הכנסת לאחר ש 52 הצביעו נגד, בהם ראש הממשלה נפתלי בנט, ו-33 בעד.

במהלך הצבעת חוק עונש מוות למחבלים ח"כ אוסמה סעדי ניסה לתקוף את ח"כ בן גביר שבתגובה ביקש להדוף אותו. הסדרנים הגיעו, חצצו בין הצדדים כאשר טיבי, סעדי, תומא סולימן מנסים לתקוף את ח"כ בן גביר כאשר בן גביר ומאי גולן משיבים להם.

ליברמן ואנשיו התנגדו למרות שהוביל בעבר חקיקה כזו ותקף את מי שהתנגדו לה. חברי יהדות התורה וחלק מחברי הליכוד לא נכחו.

בדברי ההסבר נכתב: "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת ונרחבת של פעולות טרור של רצח יהודים, אך בשל היותם יהודים. המשותף לכל אירוע הטרור הללו – רצח יהודים אך בשל היותם יהודים אזרחי המדינה, מתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ובתקומת העם היהודי בארצו.

"לאחר כל אירוע טרור, מבטיחים ראשי מערכת הביטחון כי "זרועה הארוכה של מדינת ישראל תבוא חשבון עם המרצחים". דא עקא, שבפועל – כלל המרצחים זוכים לתנאים משופרים בבתי הכלא, למשכורות מהרשות הפלסטינית, ובבוא העת רובם משוחררים בעסקאות כאלה ואחרות.

"מטרתה של הצעת חוק זו לגדוע את הטרור באיבו, ולייצר הרתעה כבדת משקל. לא עוד בתי כליאה עם תנאי "הכל כלול". לא עוד שחרורי מחבלים אחרי ריצוי מחצית העונש".

 


קרדיט: דוברות הכנסת

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו