יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חוק הגיוס: הפגנה בפתח ישיבת סלבודקה וליד ביתו של הגר"ד לנדו

אירוע מתיחות התרחש הבוקר בבני ברק, כאשר מפגינים הגיעו לעיר והפגינו סמוך לביתו של מרן הגר"ד לנדו, רבה של ישראל, ובפתח ישיבת סלבודקה

08:26 ,26/03/24
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוק הגיוס: מפגינים הגיעו להפגין סמוך לביתו של מרן הגר"ד לנדו, רבן של ישראל וראש ישיבת סלבודקה להביע מחאה חריפה נגד חוק הגיוס שנועד להגדיל את שיעור החרדים המתגייסים לצה"ל.

המפגינים צעקו קריאות נגד החרדים ושלטי המחאה שלהם הציגו ביקורת חריפה על ההתנהלות של מרן לנדו בנוגע לסוגיית הגיוס. "רבנים מסיתים", נכתב על אחד השלטים הרבים שנישאו במקום.

כוחות משטרה נפרסו באזור ההפגנה כדי לשמור על הסדר ולמנוע התפרעויות אלימות. קצין משטרה בכיר ציין כי עד כה לא אירעו תגרות בין המפגינים לבין תושבים מקומיים, אך המצב עדיין רגיש וכוחות המשטרה נמצאים בכוננות מירבית למקרה של הידרדרות המצב.

תגובת המפגינים אמרו "המפגינים מוחים בשם הרוב העצום של אזרחי/ות ישראל הדורשים שוויון בנטל. "מה שהיה לא יהיה", "רק שירות לכולם". בזמן שטובי הבנים והבנות נלחמים בעזה, נדרשות עזות-מצח וחוסר אחריות קיצוניים כדי לקדם חוק השתמטות משירות.

"לא נאפשר אפלייה בין דם לדם. לא נאפשר מצב של "אדונים ומשרתים". לא נאפשר מצב שבו צעירים חרדים גם לא משרתים, וגם מקבלים כסף מהמדינה. ולא נקבל שום קומבינה פוליטית שמטרתה הארכת ימי הקואליציה, על גבנו ועל חשבוננו".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו