יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חוננו תוקפים את החלטת בימ"ש המחוזי: הפליה בין יהודים לערבים

"ערבים שמחלקים סוכריות אחרי פיגועים מסתובבים חופשי - וילדים יהודים מורשעים על מעשה קונדס" | חוננו: בית המשפט המחוזי עשה לעצמו חיים קלים

15:07 ,02/03/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בימ"ש המחוזי הרשיע היום ארבעה קטינים שזוכו בבימ"ש השלום, והותיר זיכוי של קטין אחר שהואשמו באירוע אשר כונה "חתונת השנאה".

ארגון חוננו הגיב להחלטת בימ"ש המחוזי "בית המשפט הסיג אותנו כחברה אחור למצב שבו ילדים שעשו מעשה קונדס מטופש בחתונה פרטית עומדים לדין ומורשעים בתום הליך משפטי ממושך ואילו אלפים שמחלקים סוכריות אחרי פיגועים וחוגגים במסגדים כשיהודים נרצחים – מסתובבים בינינו חופשי".

עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו שייצג בתיק מסר "בניגוד לפסק הדין המנומק של בית המשפט קמא ששמע בעצמו את הדין והתרשם מפעילות האכיפה הדורסניות שננקטו כנגד הנאשמים רק בגלל המגזר עליו הם משתייכים, בית המשפט המחוזי עשה לעצמו חיים קלים והחליט להרשיע מרבית הקטינים בלי להיכנס לנבכי התיק רק בשל השתייכותם המגזרית. פסק הדין הזה ממחיש שוב כמה נדרשת רפורמה מערכית בכל מערכת המשפט. בית המשפט אימץ לעצמו את תזת הפרקליטות על אף שבית המשפט קמא דחה אותה מכל וכל" .

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו